Jump to content

The Pacific


Eudoros
 Share

Recommended Posts

Ja!

Folket bakom den hyllade och suveräna TV-serien Band Of Brothers håller även på att göra en uppföljare - och denna gång handlar det om amerikanernas strider mot Japanerna.

Serien ska, som dess föregångare, visas i 10-episoder och beräknas komma runt 2009.

Bra nyheter? Well, jag gillar det! Band Of Brothers var en serie som jag gillade otroligt mycket, och är ganska säker på att jag kommer följa även denna. :mellow:

Knapphändigt med info om det, men det finns väl lite att gotta sig i på IMDB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja!

Folket bakom den hyllade och suveräna TV-serien Band Of Brothers håller även på att göra en uppföljare - och denna gång handlar det om amerikanernas strider mot Japanerna.

Serien ska, som dess föregångare, visas i 10-episoder och beräknas komma runt 2009.

Bra nyheter? Well, jag gillar det! Band Of Brothers var en serie som jag gillade otroligt mycket, och är ganska säker på att jag kommer följa även denna. :lol:

Knapphändigt med info om det, men det finns väl lite att gotta sig i på IMDB.

Åh-åh! Kan knappt vänta. Band of Brothers var ett riktigt mästerverk! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
Har du sett det? Kanske lite svårt att säga efter ett avsnitt, men verkar det bli bra?

Well, halva avsnittet var ointressant i min mening med backstory på karaktärer. Men dom verkar ha gjort sina läxor om WWII och det var massiva stridsscener. Kommer nog kunna bli mycket bra senare i serien. (Precis som BoB är underbar, men första avsnittet utspelar sig nästan enbart på deras militärbas)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, halva avsnittet var ointressant i min mening med backstory på karaktärer. Men dom verkar ha gjort sina läxor om WWII och det var massiva stridsscener. Kommer nog kunna bli mycket bra senare i serien. (Precis som BoB är underbar, men första avsnittet utspelar sig nästan enbart på deras militärbas)

Låter bra. Åtminstone jag brukar uppskatta sådana avsnitt i efterhand, skönt att inte bara kastas rakt in i striderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...