Jump to content

Metaltråden!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Over two weeks ago, Behemoth frontman Nergal (Adam Darski) issued a statement stating that all further live shows would be canceled.

He stated the seriousness of his condition, but failed to note what disease ailed him. It was rumored at the time that he might have leukemia, a cancer of the blood cells.

This has now been confirmed and Nergal's condition is far worse than previously thought and chemotherapy is no longer an option. Nergal's fiancee Doda has reportedly donated bone marrow, although it is still unclear whether it is a match and will be transferred into him.

Helt sjukt. För 5 månader sen såg han ut att vara pigg som en lärka när jag träffade honom. Och nu har han fått en diagnos för leukemi? Shit.. :huh:

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tool! Awesome band, någon som gillar dem?

Tool e riktigt bra! Lyssna in deras sångares sidoprojekt A Perfect Circle, dom är också jävligt bra! :)

Ville passa på att göra lite smygreklam för mitt bands debutskiva!

Man kan nu köpa den på Itunes och inom ett par dar så kommer den komma upp på Cdon, Ginza, Megastore osv!

Ska även försöka fixa upp oss på Spotify så fort som möjligt!

Vi har även uppdaterat våran myspace och lagt upp 3 nya låtar från kommande skivan! :P

www.myspace.com/killtheparish

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stone Sour har släppt nytt, halleluja för bra radiorock!

Och en god nyhet angående Slipknot:

"But, you know — there aren't any replacements. Everyone in the band plays bass and can play guitar. We'll get to that point when we get there. But I want everyone to know — and all my SLIPKNOT fans and all my Iowa fans to know — that no matter what I'm doing right now with [ROB] ZOMBIE and MURDERDOLLS, that SLIPKNOT will return." - Joey Jordison

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åtminstone jag och Mordos.

Och jag! Har gjort i många år! :D

Thrasfest 2010 på Debaser bjuder på Exodus, Kreator och Death Angel. Gissa vem som sket på sig av lycka när han såg reklamaffischen idag? Nu börjar hypen. 8 december sprängs Stockholm i FUCKING LUFTEN!

JAG SKA OCKSÅ SPRÄNGAS I LUFTEN! Fyfan vilket drag det kommer bli. METAL THRASHIN MAD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Skamlös som jag är gör jag nu reklam för mina goda IRL-vänners band

RAGE INVEST

Andra videon kanske inte fångar ljudet så bra, men vad den däremot fångar är röjet som alltid infinner sig på deras gig!

http://www.myspace.com/rageinvest

http://www.facebook.com/#!/pages/Rage-Invest/312280907162

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...