Jump to content

[GTAStunting]Fracture


Gof
 Share

Recommended Posts

Fracture

First off, give it up to brandon6199 for his fantastic aid in helping me out rendering this.

The Xtreme Quality version will be up a little later, i have some problems rendering it so i'll do it on the new computer i'll buy next week.

Thanks to everyone who did an effort to do and submit stunts for this and my apologies to those who didn't make the cut but hopefully there will be more chances for you.

More links will follow but as off right now all the available versions are hosted from brandon6199's server.

Without more talk, here's Fracture:

High Quality:

brandon6199's Site

Medium Quality:

brandon6199's Site

Low Quality:

brandon6199's Site

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F r a c t u r e

Jag tänker inte sitta och kommentera varenda stunt eller berätta för daffy vilken musik han borde ha valt. Jag kommenterar istället det jag tycker är värt att kommentera, läs och tyck vad ni vill.

Ett community som gör det de är bäst på

Gång på gång blir man imponerad och tänker 'det blir inte bättre än såhär' och gång på gång upptäcker man hur fel man hade. Nu har de gjort det igen och jag är inte sen med att konstatera att de än en gång överträffat sig själva. Det är inte den underbara redigeringen som gör det där lilla extra, det är inte heller de välkända veteranerna som gör det de är bäst på eller det faktum att man följt det hela via topic på GTAStunting.net. Nej det är svårt att sätta fingret på vad det är egentligen som gör att jag känner att detta är bättre än något jag sett tidigare. Men jag måste säga att jag är grymt imponerad av det jag ser. Jag stuntar till och från på min egen fritid, men inte såhär - det här är verkligen noga planerade, väl utförda och rättvist redigerade stunt som skämmer bort tittaren rejält.

Daffy / Incognito's jobb med redigeringen

Redigeringen i sig är riktigt bra och utan tvekan gjord av en perfektionist, vilket han minst sagt är denne norrman. Att följa hans kamp, för det verkar sannerligen ha varit en kamp, med detta verk har varit intressant och imponerande. Föreställ er själva hur ni sitter och gör ert bästa för att ett helt forum ska gilla det du gör. Inte nog med de höga kraven på kvalitet, folk så gott som kräver att han ska vara klar innan han börjat. Trots detta tuffar han på i sin egen takt.

För att nämna en sak jag saknade så var det tanken med en ljus och en mörk sida, där den ljusa skulle innehålla tekniska stunt och den mörka lite mer höga och långa. Det kändes som att den enda skillnaden var färgerna och musiken. Men det går inte klaga på den utomordentliga redigeringen. Jag tror dock att det hade höjt den ännu mer.

Någon typ av betyg

Det vore fjantigt att sitta här som en idiot och säga att filmen på en 10-gradig skala får t.ex 8 eller 9, det är väl klart som tusan att en film som har de bästa stuntarna och innehåller några av deras bästa stunt är en '10/10-film'? Hur skulle det kunna bli bättre än när de bästa gör sitt bästa? -Det går ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;):ermm:

Jävlar vilken film. Jag är helt stum :unsure:

Nog tyckte jag att Sky High var fantastik, men den är ingenting mot det här. Underbar musik, speciellt första låten, underbar redigering, underbara bildeffekter. För att inte tala om själva introt. Fantastiskt.

Jag kan inte annat än hålla med om vad Godfather sa i intervjun som det står om GTAnytt, filmen får 11/10.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen underbar video. Qouad gjorde mig lite inspirerad att göra en sån där 'liten' recension, men när jag började insåg jag att jag sa samma saker som honom, bara att jag bytte lite på orden. :D Så det får bli en 'Quoted For Truth' på Qouad istället.

Den enda nackdelen med den här filmen är att den är så lätt att se på - vilket tar mycket mer tid från en än man fattar. Ser man den fyra gånger på raken (ingen omöjligthet, jag har gjort det med vissa stuntfilmer) så har det plötsligt gått en timma :rolleyes:

Men det är uppenbarligen värt det. Det här är en sån där stuntfilm som alla skulle uppskatta om de såg den; även om de inte är ett dugg intresserade av stunting. (Okej, ett litet intresse av GTA kanske är ett krav)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart min förtjänst att filmen blev så bra, Daffy borde ge mig ett stort tack för mina asgrymma stunts.

--------------------

adrenalinemz9_882166_0.jpg

Skoja bara. :rolleyes:

Den här stuntfilmen är verkligen grym, enligt mig den bästa som någonsin gjorts. Alla gjorde ett bra jobb, de var riktigt många som hade stunts som är bland de bästa jag sett.

Överdrev väl kanske aningen ovan, men det är riktigt roligt att få ha bidragit litegrann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förreste, Tackleberry, kommer du att redigera något i fortsättningen? Eller tar plugget upp all tid?

Måste erkänna att jag brukar föredra dina filmer mer än Daffys.. :rolleyes:

Edit: Ja, det är ju knappast något fel på Daffys grejer, men ni förstår vad jag menar.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt så tycker jag inte den här filmen är någelunda speciell även fast jag tycker att den var bra. Det är bara en i mängden för mig. Så om jag ska bedöma filmen för att vara en community film så är den dålig. Men som film är den bra. Förstår ni? Alltså Havoc, Dedicated och Interlocked är unika, vilket jag inte tycker den här är.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något kommer jag att redigera, men märker att det kommer dröja och ta mycket längre tid än förr.

Åhå. Kul att höra. :D

Yes please, spread it around all you want as long as you give credits to those who deserve it and leave a link to this thread.

Fy på dig, Godfather.

http://www.gtastunting.net/forums/index.php?showtopic=27013

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt så tycker jag inte den här filmen är någelunda speciell även fast jag tycker att den var bra. Det är bara en i mängden för mig. Så om jag ska bedöma filmen för att vara en community film så är den dålig. Men som film är den bra. Förstår ni? Alltså Havoc, Dedicated och Interlocked är unika, vilket jag inte tycker den här är.

Jag tycker inte heller den var någonting speciellt. Mycket bra stunts (alltså, mycket som i många), men en hel del "normala".

Editeringen var ingenting mega heller. Den gick. Var inte dåligt. Men den var normal. Introt var jävra najs dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...