Jump to content

Blöta män


okka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Förlåt för off-topic men jag måste bara berätta detta.

Förlåt för slarvig skrivning men jag är lat och kopierar från en MSN-konversation. (Ja, det är jag som berättar.)

I Amandas förra klass (på högstadiet) så gick det många stökiga killar (som gick i min klass på låg och mellanstadiet så jag känner dom). Sen så efter idrotten, när alla skulle duscha så var det några som höll på att renovera omklädningsrummen (men dom var inte där då). Men då upptäckte killarna att det stog en stege upp till taket (som var av såna skivor som man kan lyfta undan och klättra upp).

Så en klättrade upp i taket och kröp bort till tjejernas duschar. Plötsligt så rasade taket när han var över toaletten som var i anslutning till tjejernas dusch. Så han ramlade ner och kom inte upp. Han var tvungen att öppna dörren och gå förbi tjejernas duschar. Så han öppnade dörren och sa: "Låt mig bara gå ut! Snälla". Tjejerna blev nog ganska chockade för dom sa ingenting. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för off-topic men jag måste bara berätta detta.

Förlåt för slarvig skrivning men jag är lat och kopierar från en MSN-konversation. (Ja, det är jag som berättar.)

I Amandas förra klass (på högstadiet) så gick det många stökiga killar (som gick i min klass på låg och mellanstadiet så jag känner dom). Sen så efter idrotten, när alla skulle duscha så var det några som höll på att renovera omklädningsrummen (men dom var inte där då). Men då upptäckte killarna att det stog en stege upp till taket (som var av såna skivor som man kan lyfta undan och klättra upp).

Så en klättrade upp i taket och kröp bort till tjejernas duschar. Plötsligt så rasade taket när han var över toaletten som var i anslutning till tjejernas dusch. Så han ramlade ner och kom inte upp. Han var tvungen att öppna dörren och gå förbi tjejernas duschar. Så han öppnade dörren och sa: "Låt mig bara gå ut! Snälla". Tjejerna blev nog ganska chockade för dom sa ingenting. :unsure:

Vadå, skulle dem binda fast honom där inne eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa gång vi gick dit så gjorde dem så :unsure:

De.

Bånge? ;)

Haha. :D

Dem såg nog dig ganska bra också serru.

De.

Förlåt för off-topic men jag måste bara berätta detta.

Förlåt för slarvig skrivning men jag är lat och kopierar från en MSN-konversation. (Ja, det är jag som berättar.)

I Amandas förra klass (på högstadiet) så gick det många stökiga killar (som gick i min klass på låg och mellanstadiet så jag känner dom). Sen så efter idrotten, när alla skulle duscha så var det några som höll på att renovera omklädningsrummen (men dom var inte där då). Men då upptäckte killarna att det stog en stege upp till taket (som var av såna skivor som man kan lyfta undan och klättra upp).

Så en klättrade upp i taket och kröp bort till tjejernas duschar. Plötsligt så rasade taket när han var över toaletten som var i anslutning till tjejernas dusch. Så han ramlade ner och kom inte upp. Han var tvungen att öppna dörren och gå förbi tjejernas duschar. Så han öppnade dörren och sa: "Låt mig bara gå ut! Snälla". Tjejerna blev nog ganska chockade för dom sa ingenting. ^_^

HAHA! :D

Vadå, skulle dem binda fast honom där inne eller?

De.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enklaste är väl att använda dom hela tiden :lol: Är allmänt accepterat nu ju.

Annars är "de" de som gör nåt, fick vi lära oss. De gillar dem, liksom.

Man kan ju använda jag/mig, tror det blir rätt varje gång.

Man byter ut dom mot jag/mig i meningen och ser vilken av dem som passar.

Sedan om jag passar i meningen så skriver man De. Om mig passar i meningen så skriver man Dem.

"Jag ska ut och gå"

"De ska ut och gå"

"Slå mig inte"

"Slå dem inte"

Tror det där är rätt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dragit den här historien förut vet jag. Men men.

På gymnastiken hade vi den bästa gymnastikläraren man kunde ha, så vi fick välja vad vi skulle göra på gympan. Eftersom vi var en fotbollsinriktad klass (Inte på pappret, men nästan alla spelade fotboll på fritiden) så spelade vi fotboll jämt, jämt och jämt på gymnastiken. Alla gånger spelade vi tjejerna mot killarna också, efter att vi vunnit tre gånger på rad så sa tjejerna ifrån. "Vi vill inte spela tjejerna mot killarna för vi förlorar bara!" Varpå jag och en polare ställde upp och var med i tjejernas lag för att ge dem lite mer chans. Det visade sig vara så bra så att tjejerna fick sin första vinst mot killarna, och de blev givetvis jätteglada. På skoj sa jag och min polare: "Eftersom vi var tjejer nu under gymnastiken så borde vi ju duscha i tjejernas duschar!" Till våran förvåning så sa tjejerna att det var helt okej, både jag och min polare såg ut såhär: ;) . Självklart blev vi osäkra men tänkte att en sådan här chans får man fan inte banga så vi hängde med bort till tjejernas.

Att tjejerna sedan duschade i BH och trosor och att han och jag duschade i kalsonger hör inte riktigt till historien, utan ni ska fantisera. :P

Men man såg ju ganska bra ändå när tjejerna gick i blöta underkläder. :lol:

Jag hade nog tamefan dreglat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dragit den här historien förut vet jag. Men men.

På gymnastiken hade vi den bästa gymnastikläraren man kunde ha, så vi fick välja vad vi skulle göra på gympan. Eftersom vi var en fotbollsinriktad klass (Inte på pappret, men nästan alla spelade fotboll på fritiden) så spelade vi fotboll jämt, jämt och jämt på gymnastiken. Alla gånger spelade vi tjejerna mot killarna också, efter att vi vunnit tre gånger på rad så sa tjejerna ifrån. "Vi vill inte spela tjejerna mot killarna för vi förlorar bara!" Varpå jag och en polare ställde upp och var med i tjejernas lag för att ge dem lite mer chans. Det visade sig vara så bra så att tjejerna fick sin första vinst mot killarna, och de blev givetvis jätteglada. På skoj sa jag och min polare: "Eftersom vi var tjejer nu under gymnastiken så borde vi ju duscha i tjejernas duschar!" Till våran förvåning så sa tjejerna att det var helt okej, både jag och min polare såg ut såhär: ;) . Självklart blev vi osäkra men tänkte att en sådan här chans får man fan inte banga så vi hängde med bort till tjejernas.

Att tjejerna sedan duschade i BH och trosor och att han och jag duschade i kalsonger hör inte riktigt till historien, utan ni ska fantisera. :lol:

Men man såg ju ganska bra ändå när tjejerna gick i blöta underkläder. :lol:

I vilken klass var det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inget bättre att fara på badhuset för att simma 25 längder. Efter detta tar man en dusch på lägsta tempratur. man duschar cirka 30 sekunder sedan går man in I bastun. Efter bastubesöket är klart är det dags att duscha igen - den här gången på max värme. Blir nöjd då hela jag är knallröd. Nåja, våta män är inget jag tänker på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inget bättre att fara på badhuset för att simma 25 längder. Efter detta tar man en dusch på lägsta tempratur. man duschar cirka 30 sekunder sedan går man in I bastun. Efter bastubesöket är klart är det dags att duscha igen - den här gången på max värme. Blir nöjd då hela jag är knallröd. Nåja, våta män är inget jag tänker på.

Utdela en varning till folk med hjärtfel i släkten bara!

Men håller med om att kyla/värme-"experiment" kan vara riktigt underbart. Vinter, hav, utomhusbalja (och bastu) är ju det bästa. Risken att svimma när man kommit upp från badtunnan är dock inte helt minimal. Och mycket öl såklart!

---

Ovanligt att inte fler reagerade på hur otroligt gay okkas inlägg och hela tråden är... Kanske har vi kommit till en forumsamvaro där homosexuallitet är accepterat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inget bättre att fara på badhuset för att simma 25 längder. Efter detta tar man en dusch på lägsta tempratur. man duschar cirka 30 sekunder sedan går man in I bastun. Efter bastubesöket är klart är det dags att duscha igen - den här gången på max värme. Blir nöjd då hela jag är knallröd. Nåja, våta män är inget jag tänker på.

Jag brukar alltid försöka duscha på kallaste efter bastubad. Det är svingött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duscha är något av det bästa jag vet. Kan som många andra stå där i minst en halvtimme. Varje gång jag duschar brukar jag lyssna på radio dessutom. Gött att låta vattnet skölja över mig medans man lyssnar på tonerna av Per Gessles - Jag tycker om när du tar på mig.

Annars är det rätt gött att vrida ner duschtempraturen till sjukt låg så att man står och skakar av kyla. Sen vrider man på med varmvatten och får nästan en orgasm. Enormt härligt.

I övrigt är jag inte så förtjust av vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...