Jump to content

Blöta män


okka
 Share

Recommended Posts

I vilket fall, vi har egen brunn här hemma och eldar för att få varmvatten...

Och blöta män är ju alltid kul, för då gör det extra ont om man smiskar till dem på ryggen :unsure:

Ni hämtar dricksvatten ur en brunn och ni får varmvatten genom att värma vatten över en eld...

Vad är ni, amish eller? ^_^;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det här får mig att tänka på en sak min kompis berättade, "det bögigaste han gjort i hela sitt liv". Det var i sexan, efter idrotten. I det duschrummet är alla duschar som egna bås, fast utan något draperi för. Så man stod alltid mitt emot någon och duschade.

I alla fall, min kompis och en annan kille stod och snackade lite, sen började de tjaffsa lite på skoj. Plötsligt kliver min polare över till den andra duschen och trycker upp killen mot väggen :unsure:;)

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden :D Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter :D Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden :D Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter :D Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna ;)

Eeeew :unsure:

Fy fan alltså... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni hämtar dricksvatten ur en brunn och ni får varmvatten genom att värma vatten över en eld...

Vad är ni, amish eller? ^_^;)

Ska faktiskt flytta in till stan snart. :unsure:

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden :) Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter :P Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna :D

Hahahahaha! Underbart! :D;):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden ^_^ Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter ;) Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna :unsure:

Liknande hände på skolan under mellanstadiet, men då var det en massa schampoo på golvet istället för vatten xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar att duscha. Jag älskar att bada. Och jag gillar att vara ute när det regnar, är riktigt trevligt. :unsure:

Och jag älskar lukten av asfalt som precis blivit blöt. ^_^

Och jag lzzzkar att döda maskar som ligger på vägen när det har regnat.

Duschar länge (tycker jag) 30-40 minuter,men har börjat skära ner på dusch nu när man går i skolan så,det är bra om jag kommer ut efter 15 minuter..

att kolla på blöta män? Nä förfan,sånt skit håller jag mig undan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden ;) Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter :D Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna :unsure:

Det är precis så det ska se ut! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har nog gjort en del bögiga grejer i duschrummet efter fotbollen genom tiden :D Fanns fyra duschar i rummet, och så brukade en kille sätta sig på brunnen så att inget vatten kan rinna ner, utan det blir nån decimeter högt vatten på golvet. Eller. inte mer än 1 decimeter :D Sen tog man fart och gled runt fyra stycken fram och tillbaka på golvet, alla nakna :unsure:

Haha, det var inte så ovanligt häromkring i duschrummet heller. ^_^

Hände senast i 9:an iaf. En polare till mig halkade så illa då att han slog illa sig, t.o.m. Var skämmigt för honom att säga hur han hade gjort illa sig dock - "åkte rutschbana naken i duschen". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var inte så ovanligt häromkring i duschrummet heller. :unsure:

Hände senast i 9:an iaf. En polare till mig halkade så illa då att han slog illa sig, t.o.m. Var skämmigt för honom att säga hur han hade gjort illa sig dock - "åkte rutschbana naken i duschen". ^_^

Vi åkte på rumpan, alltså ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det busigaste vi gjorde i duscharna på mellanstadiet var att öppna fönstrena på vintern, så att det vällde in ånga. Blev helt dimmigt där inne, vi såg knappt varandra. :)

Eller fan, nu kommer jag på fler saker vi gjorde.

Våra duschar såg ut såhär:

(Alla | | är dörrar)

I alla fall, vi hade alltså en gemensam bastu, och varsin dörr in till "korridoren" som är till vänster om bastun. Saken med de här dörrarna var att de ytterst sällan var upplåsta. Men ibland så. :P

Minns en gång när våran dörr var upplåst men inte tjejernas (ja, vi kollade efter om tjejernas dörr var öppen eller inte. :unsure: ). Så jag kilade över dit med en AXE-spraydeodorant i handen. Satte mig på huk på golvet och kikade in i golvspringan. Väntade till en tjej gick förbi - PSSCHHHHT. Oh, vad de skrek. ^_^ Konstigt nog så lärde de sig inte efter att första gången, jag gjorde det nog tre gånger på fem minuter. ;)

En annan kul grej som vi upptäckte en gång när dörrarna var upplåsta är att den där ratten som reglerar vattentemperaturen satt där inne i "korridoren". (Markerat med rött på bilden). Så alla killarna hetsduschade som bara fan, på typ en minut. Sen lyssnade vi och väntade på att tjejerna gick in i duscharna. Då hoppade en kille upp på mina axlar (minns inte om han var naken eller inte :D ) så att han nådde upp till den där ratten. Så drog han så mycket åt det kalla hållet som han kunde. :D

Fan vad de skrek! ;):)

Detta gjorde vi senare varje gång som vi märkte att dörren var öppen. Till slut fick vi prata med rektorn.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det busigaste vi gjorde i duscharna på mellanstadiet var att öppna fönstrena på vintern, så att det vällde in ånga. Blev helt dimmigt där inne, vi såg knappt varandra. ^_^

Eller fan, nu kommer jag på fler saker vi gjorde.

Våra duschar såg ut såhär:

(Alla | | är dörrar)

I alla fall, vi hade alltså en gemensam bastu, och varsin dörr in till "korridoren" som är till vänster om bastun. Saken med de här dörrarna var att de ytterst sällan var upplåsta. Men ibland så. ^_^

Minns en gång när våran dörr var upplåst men inte tjejernas (ja, vi kollade efter om tjejernas dörr var öppen eller inte. :unsure: ). Så jag kilade över dit med en AXE-spraydeodorant i handen. Satte mig på huk på golvet och kikade in i golvspringan. Väntade till en tjej gick förbi - PSSCHHHHT. Oh, vad de skrek. ^_^ Konstigt nog så lärde de sig inte efter att första gången, jag gjorde det nog tre gånger på fem minuter. ;)

En annan kul grej som vi upptäckte en gång när dörrarna var upplåsta är att den där ratten som reglerar vattentemperaturen satt där inne i "korridoren". (Markerat med rött på bilden). Så alla killarna hetsduschade som bara fan, på typ en minut. Sen lyssnade vi och väntade på att tjejerna gick in i duscharna. Då hoppade en kille upp på mina axlar (minns inte om han var naken eller inte :D ) så att han nådde upp till den där ratten. Så drog han så mycket åt det kalla hållet som han kunde. :D

Fan vad de skrek! ;):)

Detta gjorde vi senare varje gång som vi märkte att dörren var öppen. Till slut fick vi prata med rektorn.. ^_^

Vi brukade också göra nåt liknande i skolan när dörren var öppen :):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni hämtar dricksvatten ur en brunn och ni får varmvatten genom att värma vatten över en eld...

Vad är ni, amish eller? ^_^;)

Vedeldad värme också, glöm inte det!

Rattar hit och rattar dit.

Era rum såg exakt likadana ut som våra! Enda skillnaden är att våra dörrar ALDRIG är låsta, så det är bara att knalla rätt in hos tjejerna, då blir man så jävla populär.

Men jag är van, i högstadiet var det ofta tjejer som kom in och kollade på när vi bytte om, samt att jag har duschat med tjejerna en gång. :unsure:

Nåväl, om jag ska gå lite on här då. Duschning är fan i mig det bästa på hela träningen, att bara stå och snacka skit samtidigt som det heta vattnet smeker kroppen. Jag och en i laget duschade i en timme en gång, träningen slutade lite innan åtta, och klockan nio så klev vi ur duscharna, fu fan så skönt det var.

Men det bästa är att sitta ner i duschen, på plaststolar. Det finns fan inte bättre. På en klassresa så var det bastu och dusch där vi var, och inne i duschrummet fanns plaststolar man fick ta med sig. Jag kan säga att jag gick aldrig in i bastun utan jag och en klasskompis satt på varsin stol under hett vatten hela tiden. Fan så skönt.

Ehm, även då så var det tjejer inne hos oss, varför kommer jag inte ihåg. Men jag minns att hon jag strulade med vid den tiden var inne där i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det busigaste vi gjorde i duscharna på mellanstadiet var att öppna fönstrena på vintern, så att det vällde in ånga. Blev helt dimmigt där inne, vi såg knappt varandra. :P

Eller fan, nu kommer jag på fler saker vi gjorde.

Våra duschar såg ut såhär:

(Alla | | är dörrar)

I alla fall, vi hade alltså en gemensam bastu, och varsin dörr in till "korridoren" som är till vänster om bastun. Saken med de här dörrarna var att de ytterst sällan var upplåsta. Men ibland så. ^_^

Minns en gång när våran dörr var upplåst men inte tjejernas (ja, vi kollade efter om tjejernas dörr var öppen eller inte. :unsure: ). Så jag kilade över dit med en AXE-spraydeodorant i handen. Satte mig på huk på golvet och kikade in i golvspringan. Väntade till en tjej gick förbi - PSSCHHHHT. Oh, vad de skrek. ^_^ Konstigt nog så lärde de sig inte efter att första gången, jag gjorde det nog tre gånger på fem minuter. :D

En annan kul grej som vi upptäckte en gång när dörrarna var upplåsta är att den där ratten som reglerar vattentemperaturen satt där inne i "korridoren". (Markerat med rött på bilden). Så alla killarna hetsduschade som bara fan, på typ en minut. Sen lyssnade vi och väntade på att tjejerna gick in i duscharna. Då hoppade en kille upp på mina axlar (minns inte om han var naken eller inte :D ) så att han nådde upp till den där ratten. Så drog han så mycket åt det kalla hållet som han kunde. ;)

Fan vad de skrek! :) :)

Detta gjorde vi senare varje gång som vi märkte att dörren var öppen. Till slut fick vi prata med rektorn.. ^_^

Påminner mig om när vi åkte och simmade på gympan (i mellanstadiet). Det fanns, på den tiden, ingenting som separerade kill&tjej omklädningsrummen, förutom en vägg med skåp. Man kunde krypa under (runt 40 cm högt) och över (alltså om man kom upp ca 2½m först).

Det vi gjorde var att vi kollade under skåpen på tjejerna, som upptäckte det och började skrika och sånt.

Nästa gång vi gick dit så gjorde dem så ;)

Båda var ju ganska sena, så alla var påklädda. Eller i underkläder typ.

@Exotic

Hur fan gick det till när du duschade med tjejerna xD

Hur hamnade du där egentligen ^_^

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@eXotic LITET E OCH STORT X FÖR FAN, SKRIVER MAN FEL PÅ MIG BLIR JAG GRAMSE!

Hur fan gick det till när du duschade med tjejerna xD

Hur hamnade du där egentligen ;)

Jag har dragit den här historien förut vet jag. Men men.

På gymnastiken hade vi den bästa gymnastikläraren man kunde ha, så vi fick välja vad vi skulle göra på gympan. Eftersom vi var en fotbollsinriktad klass (Inte på pappret, men nästan alla spelade fotboll på fritiden) så spelade vi fotboll jämt, jämt och jämt på gymnastiken. Alla gånger spelade vi tjejerna mot killarna också, efter att vi vunnit tre gånger på rad så sa tjejerna ifrån. "Vi vill inte spela tjejerna mot killarna för vi förlorar bara!" Varpå jag och en polare ställde upp och var med i tjejernas lag för att ge dem lite mer chans. Det visade sig vara så bra så att tjejerna fick sin första vinst mot killarna, och de blev givetvis jätteglada. På skoj sa jag och min polare: "Eftersom vi var tjejer nu under gymnastiken så borde vi ju duscha i tjejernas duschar!" Till våran förvåning så sa tjejerna att det var helt okej, både jag och min polare såg ut såhär: ^_^ . Självklart blev vi osäkra men tänkte att en sådan här chans får man fan inte banga så vi hängde med bort till tjejernas.

Att tjejerna sedan duschade i BH och trosor och att han och jag duschade i kalsonger hör inte riktigt till historien, utan ni ska fantisera. :D

Men man såg ju ganska bra ändå när tjejerna gick i blöta underkläder. :unsure:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dragit den här historien förut vet jag. Men men.

På gymnastiken hade vi den bästa gymnastikläraren man kunde ha, så vi fick välja vad vi skulle göra på gympan. Eftersom vi var en fotbollsinriktad klass (Inte på pappret, men nästan alla spelade fotboll på fritiden) så spelade vi fotboll jämt, jämt och jämt på gymnastiken. Alla gånger spelade vi tjejerna mot killarna också, efter att vi vunnit tre gånger på rad så sa tjejerna ifrån. "Vi vill inte spela tjejerna mot killarna för vi förlorar bara!" Varpå jag och en polare ställde upp och var med i tjejernas lag för att ge dem lite mer chans. Det visade sig vara så bra så att tjejerna fick sin första vinst mot killarna, och de blev givetvis jätteglada. På skoj sa jag och min polare: "Eftersom vi var tjejer nu under gymnastiken så borde vi ju duscha i tjejernas duschar!" Till våran förvåning så sa tjejerna att det var helt okej, både jag och min polare såg ut såhär: ^_^ . Självklart blev vi osäkra men tänkte att en sådan här chans får man fan inte banga så vi hängde med bort till tjejernas.

Att tjejerna sedan duschade i BH och trosor och att han och jag duschade i kalsonger hör inte riktigt till historien, utan ni ska fantisera. :D

Men man såg ju ganska bra ändå när tjejerna gick i blöta underkläder. :unsure:

Bånge? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dragit den här historien förut vet jag. Men men.

På gymnastiken hade vi den bästa gymnastikläraren man kunde ha, så vi fick välja vad vi skulle göra på gympan. Eftersom vi var en fotbollsinriktad klass (Inte på pappret, men nästan alla spelade fotboll på fritiden) så spelade vi fotboll jämt, jämt och jämt på gymnastiken. Alla gånger spelade vi tjejerna mot killarna också, efter att vi vunnit tre gånger på rad så sa tjejerna ifrån. "Vi vill inte spela tjejerna mot killarna för vi förlorar bara!" Varpå jag och en polare ställde upp och var med i tjejernas lag för att ge dem lite mer chans. Det visade sig vara så bra så att tjejerna fick sin första vinst mot killarna, och de blev givetvis jätteglada. På skoj sa jag och min polare: "Eftersom vi var tjejer nu under gymnastiken så borde vi ju duscha i tjejernas duschar!" Till våran förvåning så sa tjejerna att det var helt okej, både jag och min polare såg ut såhär: ^_^ . Självklart blev vi osäkra men tänkte att en sådan här chans får man fan inte banga så vi hängde med bort till tjejernas.

Att tjejerna sedan duschade i BH och trosor och att han och jag duschade i kalsonger hör inte riktigt till historien, utan ni ska fantisera. ;)

Men man såg ju ganska bra ändå när tjejerna gick i blöta underkläder. :unsure:

Dem såg nog dig ganska bra också serru.

Haha @ nor_adde :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bånge? :unsure:

Haha, nej. Faktiskt inte, och skönt var väl det. Tror jag var för nervös för att tänka på det, bara det att man skulle duscha i bara kallingarna tillsammans med halvnakna tjejer sådär tätt blev skämsigt nog. ^_^

Sniper, kan hända. Men det är inget som stör mig nu för tiden hur som helst.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...