Jump to content

Simpsons The Movie


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

En av världens bästa film!!! (enligt mig >_<) Prata om filmen i denna tråd!

Bästa scenen är ju när lisa beskriver

connie och marge tittar upp i taket och ser gris fotsteg och homer står där med grisen i taket och sjunger "Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does, Can he swing from a web, no he cant he´s a pig, Loooook ouuut he is a Spider-Pig". HAHAHAHAHAHHA!

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tyckte att den var grymt bra. :) Förväntade mig inte en så bra film, trodde att det skulle bli ensidigt men dom lyckades faktist hålla i allting och få en riktigt bra och filmisk känsla. :lol:

Favorit scen? Hm, spiderpig scenen, Boob lady går alltid hem, kan inte riktigt placera dom.. Men en scen som dom inte nämt här än är när när Homer vill pussas med grisen. >_< Så jävla gay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En av världens bästa film!!! (enligt mig >_<) Prata om filmen i denna tråd!

Bästa scenen är ju när lisa beskriver

connie och marge tittar upp i taket och ser gris fotsteg och homer står där med grisen i taket och sjunger "Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does, Can he swing from a web, no he cant he´s a pig, Loooook ouuut he is a Spider-Pig". HAHAHAHAHAHHA!

Haha.. Lätt.. Har en video på det på mobilen :)...

Jag o min kompis trodde att filmen skulle floppa totalt eftersom att vi räknade med att det skulle bli svårt att få det att hålla i 90 minuter.. Men se det lyckades dom allt med :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boob-lady är såp jövka ROLIG!!!!!!!! :rolleyes::):ermm::shifty::D:P

Skittråd.

Då var din post lika mycket skräp som den här tråden.

T: Älskar scenen då Ned säger att han ska prata för gud, eller något liknande.

Och Homer sitter hukad under kyrkbänken och håller fingrararna i kors och säger "Gay, gay, gay,gay" . http://www.youtube.com/watch?v=TDJrxADEBto

Ah, kom på den här scenen då President Schwarzenegger säger "I was elected to ead, not to read". http://www.youtube.com/watch?v=HBlujJ6VEtg

Grymt härlig film.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...