Jump to content

Simpsons The Movie


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Hey Shady_4_Life Family guy är bara ren skit!! bara skit skämt!! överdriver allt och dom har så jävla ont om idéer så dom drar ut på allt!! dom kan stå och skratta i en halvminut!!! Dels så snor family guy massor från simpsons!!!!! finns en film på youtube som jag ska lägga fram om du vill!!

ONTOPIC:

Kebab: Skulle vara riktigt roligt att veta... Hoppas att det slog världsrekord :P-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

asså.. för att vara en simpsons film så borde den hållt sååå mkt högre klass! tyckte den sög rätt enormt, absolut inget ja tänker se igen..

det kändes som ett enda långt avsnitt..

där va ju lite scener som va roliga, ja.. men den var absolut inte bra för det..

den var oxå mer drama än komedi ju :lol:

och sen så måste jag säga att Family Guy the movie är 1000ggr bättre än denna!

fattar inte att family guy inteär mer känt :lol: det är mycket roligare och bättre än simpsons..

betyg av mig på Simpsons the movie: 2/10

betyg av mig på Family guy the movie: 8/10

mad0218_918742_0.gif

http://www.youtube.com/watch?v=MMHmgtsVZOo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kändes som ett enda långt avsnitt..

och sen så måste jag säga att Family Guy the movie är 1000ggr bättre än denna!

Keff yo! Family Guy filmen är ju ett avsnitt som de har förlängt.

Hey Shady_4_Life Family guy är bara ren skit!! bara skit skämt!! överdriver allt och dom har så jävla ont om idéer så dom drar ut på allt!! dom kan stå och skratta i en halvminut!!! Dels så snor family guy massor från simpsons!!!!! finns en film på youtube som jag ska lägga fram om du vill!!
jag tror nog att peter griffin är rent skit bättre på svenska skriftspråket än du!!!!!!!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Keff yo! Family Guy filmen är ju ett avsnitt som de har förlängt.

jag tror nog att peter griffin är rent skit bättre på svenska skriftspråket än du!!!!!!!!!!!!

och?? allt jag säger är att Family Guy inte kan komma på egna skämt!! Dom ska alltid dra ut på varenda skämt!! Dom säger ett skämt, Sen står dom och skrattar i en halvminut för att få tiden att gå så dom slipper komma på en massa skämt... (eller som sagt... själa från andra!) annars är dom bara lata!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och?? allt jag säger är att Family Guy inte kan komma på egna skämt!! Dom ska alltid dra ut på varenda skämt!! Dom säger ett skämt, Sen står dom och skrattar i en halvminut för att få tiden att gå så dom slipper komma på en massa skämt... (eller som sagt... själa från andra!) annars är dom bara lata!

Eller så gör de så med flit för att det är skitkul?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och?? allt jag säger är att Family Guy inte kan komma på egna skämt!! Dom ska alltid dra ut på varenda skämt!! Dom säger ett skämt, Sen står dom och skrattar i en halvminut för att få tiden att gå så dom slipper komma på en massa skämt... (eller som sagt... själa från andra!) annars är dom bara lata!

Du kan whinea på hur mycket du vill...

Du tillför inget vettigt ändå.... får jag fråga dig, har du nånsin hört uttrycket "smaken är som baken?"

FAMILY GUY RULZ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK NU VET JAG INTE HUR MAN SKRIVER MED STRUKEN TEXT SÅ NI FÅR LÅTA BLI ATT LÄSA HÄR NEDAN OM NI INTE VILL BLI SPOILADE:

Du ska använda spoiler-taggen :) Tryck på "insert special item" precis över där du skriver, eller skriv taggarna själv.

[spoiler]'Spoilertext'[/spoiler]

Älskar filmen, svårt att säga några favorit-scener eftersom jag tyckte den var riktigt kul rakt igenom. Spiderpig är naturligtvis en liten favorit men det förstördes av att man sett den tidigare.

Såg filmen på bio samtidigt som APB btw :D

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. några favoritscener.

  • Spider Pig


  • När Homer låser in sin familj i rummet när alla tänker döda honom och så spikar han igen dörren och massa händer slår igenom plankorna och han imiterar en motorsåg (hahaha)


  • Boob-lady


  • Och sist men inte minst. När Wiggum säger "It was amazing that no one was hurt". Så faller en stor glasbit på han doktorn som svarar med att säga "Byeee, evereybody" (Hahaha)



Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska använda spoiler-taggen :D Tryck på "insert special item" precis över där du skriver, eller skriv taggarna själv.
[spoiler]'Spoilertext'[/spoiler]

Älskar filmen, svårt att säga några favorit-scener eftersom jag tyckte den var riktigt kul rakt igenom. Spiderpig är naturligtvis en liten favorit men det förstördes av att man sett den tidigare.

Såg filmen på bio samtidigt som APB btw B)

Antipiratbyrån! Yay! >_<

Well this is going to be a classic. Måste köpa den när den kommer på Devd. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Simpsons movie var ingen höjdare..

Däremot Family guy the movie, den är sjukt kul då de har samma humor i filmen som i serien...

Och fan vad jag hatar alla som håller på och tycker spider pig är så sjukt kul..

Ja, det är så fruktansvärt när andra människor har annorlunda humor :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...