Jump to content

Var det rätt stad?


Cyper
 Share

Var det rätt stad?  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, var det rätt stad? Den mörka, extremt kriminella staden Liberty City . Eller borde det ha blivit Vice City?

Själv tycker jag att Liberty City är en perfekt start. Har alltid beundrat den staden. New York liknande, påminner om att maffian finns.

Staden för mig är mycket viktig. Kommer att njuta till fullo att gå genom mörka gränder och skumma hamnkvarter. Libety City påminner för mig om maffians existens, och det är en stad som är lite dyster. Lite mörk. Finns inget bättre än att köra genom Liberty City en kall natt då det regnar och gå igenom en gränd som är upplyst av en gatlykta... Det är känsla för mig. Inget jävla Vice City.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej har ni saknat mig eller hehhhee.

Jag rösta på en ljusare stad typ los santos eller vice city skulle vara bäst annars så skulle jag vilja spela i chicago chicago är nog lite mörkare och lik new york men den finns ju inte i gta världen:(

Nej inge har saknat dig med dit spamade iaf inte jag!.

Och jag hoppas att du sköter dig nu.

------

Jo jag tycker det ska bli ganska kul att köra i LC i den nya staden. :o

Vote: Ja, en New York liknande stad är välkommen

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det ska bli trevligt. Hade ju inte varit fel med en omgjord version av Vice City heller, men som sagt så har inget spel lyckats göra en bra kopia av New York och inte heller dem själv i Liberty City (GTA III). Så vist om man tänker på det så är det väll rätt stad. Men annars bryr jag mig inte så mycket. Gillade inte heller Liberty City i GTA III så mycket först. Men nu efter att jag börjat spela Liberty City Stories så gillar jag staden mer och mer. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det ska bli trevligt. Hade ju inte varit fel med en omgjord version av Vice City heller, men som sagt så har inget spel lyckats göra en bra kopia av New York och inte heller dem själv i Liberty City (GTA III). Så vist om man tänker på det så är det väll rätt stad. Men annars bryr jag mig inte så mycket. Gillade inte heller Liberty City i GTA III så mycket först. Men nu efter att jag börjat spela Liberty City Stories så gillar jag staden mer och mer. ^_^

I ett gamalt spel (I utvecklingen) som Liberty City Stories ser jag endå ett nöje att gå runt I staden. Jag älskar den helt enkelt. Jag kan inte bara strosa runt I exempelvis Vice City. Ingen känsla. Gillar LC mer. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: New York. Känns helt rätt när den också är omgjord och inte lika mörk och dyster. Perfetkt stad! Skulle inte sitta helt fel med ett omgjort Vice City heller, men det är välkommet i nästa spel! :o

Det är dysterheten I GTA3 som får staden att vara så fin. Det ser förjävligt ut, rent sagt, I Liberty City Stories där de använder samma vädereffekter som I Vice City. Passar inte alls. Visst, GTA3 jävligt grått, och vädereffekterna var tråkiga, men annars var det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att GTA: III var det spelet som man senast besökte Liberty City i (bortsätt från Stories) så tycker jag det är helt rätt med tanke på att det är just Liberty City man saknat mest. Liberty City var den första staden i den första "eran", därför är det helt rätt att den ska få bli den första även denna era också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja.

Ska verkligen bli kul att spela i det nya Liberty City som har skapats :blink:

Kanske vi får se ett omgjort Vice City i nästa spel efter GTA IV? :ermm:

Misstänker att R* planerat att hålla hela gtaserien inom dessa tre städer - eftersom dom verkar återkomma till Liberty City hela tiden. Så nästa spel lär förhoppningsvis att äga rum i ett omgjort Vice City! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...