Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Nu har det hännt! Jag har slutligen med en gnutta vemod lämnat 1990-talet bakom mig och skaffat purfärsk dator. Något jag sagt att jag ska göra i 5-6 års tid... Datorhörnan blev genast lite trevligare också! Högtalarna och den slitna musmattan får dock hänga med ett tag till! :P

Seriöst, hade den den vänstra datorn fram till nyligen?

Det är värre än mig i så fall. Hur stor hårddsik procesor mm hade den egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, hade den den vänstra datorn fram till nyligen?

Det är värre än mig i så fall. Hur stor hårddsik procesor mm hade den egentligen?

Haha, ja seriöst, använde den senast för 2 dagar sedan... Tyckte det var kul att se hur länge skiten skulle hålla, men den gick ju aldrig sönder. Senaste året har jag haft svårigheter med att visa de flesta webbsidor (jävla Flashreklam! :P), youtube har inte funkat på 3 år, och ingenting gick att uppdatera längre. Hårddisken var väl på runnt 6 gb(!), processorn en Pentium II, vet inte vad de låg på men mycket är det väl inte med dagens mått mätt. Nu märker jag ju att jag inte direkt fått valuta för mitt snabba bredband när allt man gör går på en halv sekund istället för 30.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...