Jump to content

Kör ni GTA 3 fortfarande?


Nybörjaren
 Share

Recommended Posts

Oja, visst spelar man GTA III :ph34r:

Nu har jag dock hållit upp några veckor, då jag mest spelat Call of Duty 3 och Vice City istället. Men som sagt, jag spelar det fortfarande, och då jag börjar igen så brukar jag spelar det flera dagar i rad. Och vilka minnen man kan få vissa stunder när man kör i en viss stadsdel ;)

Det är dock på PS2. På PC så kör jag det med GTA3 Admin Console installerat :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej fy fan inte GTA 3 skitet skulle aldrig falla mig in att börja spela det igen. Visst när jag var liten och körde GTA då var det roligt. Men inte nu nå längre hur jävla dålig grafik som helst.Håller mig till Gta San Andreas mkt bättre iaf än dom andra GTA

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle nog gjort om det inte var för att min Playstation 2a är helpaj! Men funderar allvarligt på att köpa en ny PS2 och införskaffa LCS och VCS, som är de enda spoelen jg saknar och inte har kört ännu.. Men det kommer! Och en PS2 på blocket utan handkontroller och minneskort - utan bara konsollen - kan väl inte gå loss på så värst mycket i dagsläget?! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...