Jump to content

Vad tror du om Nico Bellic?


Renard
 Share

Vad tror du om Nico Bellic?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tönt, tycker att man borde träffa på Vercetti i GTA 4, gammal mobb boss ler hans son, elr något sådant.

Nico e från öst europa, förmodligen rumänien,bulgarien eller ryssland, de där e töntar när det gäller USa, i deras egna länder vågar de men inte i USA, Nico e tönt, samma var CJ, han lekte gangsta, blev för mycket gangsta, Tommy o GTA 3 snubben var GTA, de var GTA.

GTA 3 gubben hade faktiskt ett namn :mellow:

Claude....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är man både hård och brutal så är man en grym snubbe enligt mig.

Det är klart att man är grym om man är brutal. Eller menar du grym som nåt häftigt, eftersom nu för tiden säger många grym som något positivt.

Tony var inte så värst hård, han hade mera stil. Han kunde snoppa av vem som helst i en ordfajt.

Ryssar är brutala

Cj va en mes

Tony är ingen hårding

Du är verkligen konstig.

Killen i 3:an var en hårding.

Tommy i GTA:VC var också en riktig bad ass.

Carl GTA:San Andreas var en mes, en ful sådan...skitful vad han ju.

Och han i GTA4:a verkar riktigt hård!

Cj va ingen mes. Som nån annan skrev så är man inte en mes bara för att man inte är hård.

Tönt, tycker att man borde träffa på Vercetti i GTA 4, gammal mobb boss ler hans son, elr något sådant.

Nico e från öst europa, förmodligen rumänien,bulgarien eller ryssland, de där e töntar när det gäller USa, i deras egna länder vågar de men inte i USA, Nico e tönt, samma var CJ, han lekte gangsta, blev för mycket gangsta, Tommy o GTA 3 snubben var GTA, de var GTA.

TÖNT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att GTA3-snubben/Fido heter Claude är inte säkert, men R* har droppat tillräckligt med hintar att det är det, så det är förmodligen hans namn. Problemet är väl att han aldrig säger det, så det är inte säkert.

Anyway, jag tycker om CJ, även om han blev pussywhipped av Catalina.

Av det jag sett hittills av honom kan jag nog konstatera att Niko inte är att leka med. Går man i hans vägen slutar det nog inte så bra. Han är dessutom hämndlysten, och glömmer inte en oförrätt, eftersom han jagat den där typen i 10 år. Om inte det gäller hämnd över någonting blir jag väldigt förvånad.

Så, min röst är på hårding. Utan tvekan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bekräftades aldrig!

Att GTA3-snubben/Fido heter Claude är inte säkert, men R* har droppat tillräckligt med hintar att det är det, så det är förmodligen hans namn. Problemet är väl att han aldrig säger det, så det är inte säkert.

Anyway, jag tycker om CJ, även om han blev pussywhipped av Catalina.

Av det jag sett hittills av honom kan jag nog konstatera att Niko inte är att leka med. Går man i hans vägen slutar det nog inte så bra. Han är dessutom hämndlysten, och glömmer inte en oförrätt, eftersom han jagat den där typen i 10 år. Om inte det gäller hämnd över någonting blir jag väldigt förvånad.

Så, min röst är på hårding. Utan tvekan.

Jaha, så R* kom upp med ett låtsasnamn som blev "Claude" ?

R* skulle aldrig lägga dit ett fejknamn och eftersom det är dom som gjorde alla uppdragen i SA, så valde dom att nämna honom Claude. Före SA visste man dock inte det, men efter det så heter han Claude och så kommer det alltid att vara...

Edit: Så i stort sett kan man säga att det var en sorts bekräftelse av Rockstar när han blev kallad Claude i SA.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här tycker man visst man är hård om man kommer med tuffa kommentarer eller visar allmän tuff attityd. Men jag själv tycker det är helt jävla fel. När man är hård, det är när man kliver in i en militärbas och snor ett skyddat objekt med hjälp av en gräsrökare, eller snor ett militärplan på en fet båt fylld med militärer. Men nja, man kanske är rätt mesig då. Eller är det så att CJ är en mes bara för att han ber en beväpnad knarklangare att dra åt helvete när han blir tillfrågad. Jag själv tycker CJ var hård men visade samtidigt mer känslor en andra GTA-karktärer, det gillar jag. Han träffar flickvänner och repsekterar sin mamma och sitt gäng. Fast även det är kasnke ett bevis på hur mesig man är. Sen kan jag inte kalla Claude för hård, snarare extremt kylig.

För att hålla mig till tråden så tror jag Nico är rätt hård faktiskt, fast inte stenhård. Jag tror han fortfarande kommer visa känslor och stå upp för sin brorsa också, me jag tror också han kommer göra fel i många situationer. Därför inte stenhård. Men Nico har stor chans att bli den hårdaste karaktären.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tony var inte så värst hård, han hade mera stil. Han kunde snoppa av vem som helst i en ordfajt.

Inte så värst hård? ;)

Vi tar scenen i filmen när hans polare blir ihjälsågad med en motorsåg, han kunde ha gjort allt snabbt och sagt vart pengarna fanns men istället så spottade han honom i ansiktet.

I slutet på filmen när Sossas män stormar hans hus, det han gör att är att laddar sina vapen och drar ut och skriker "do you wanna fuck with me?, ok) och slutar inte ens för han får hagelskott i ryggen och dör, bara några exempel så jag tycker att det är ganska hårt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så värst hård? :)

Vi tar scenen i filmen när hans polare blir ihjälsågad med en motorsåg, han kunde ha gjort allt snabbt och sagt vart pengarna fanns men istället så spottade han honom i ansiktet.

I slutet på filmen när Sossas män stormar hans hus, det han gör att är att laddar sina vapen och drar ut och skriker "do you wanna fuck with me?, ok) och slutar inte ens för han får hagelskott i ryggen och dör, bara några exempel så jag tycker att det är ganska hårt :ph34r:

Mjo men pratade vi inte om Tony Cipriani? Eller är det jag som har fel :ph34r:

Öhh skitsamma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bellic, Niko

Individen lider av svåra psykiska störningar vilka utmynnar i en så gott som fullständig avsaknad av empati samt respekt för medmänniskor och är därmed en högst riskabel fara för samhället i stort. Individen har under psykoanalytisk behandling framfört att denne känner sig "kontrollerad" av en yttre makt som "styr" dennes handlingar, detta kan vara ett tecken på en psykotisk störning men ytterligare undersökningar önskas. Vidare lider individen av borderline samt antagligen av någon form av schizofreni. Slutligen kan konstateras att individens alkoholkonsumtion är högst överdriven och synnerligen ohälsosam. Alkoholkonsumtionen förmodas bero på att individen ytterligare lider av klinisk depression samt en konstant nedstämdhet varvid individen har försökt dämpa effekterna av sjukdomen medelst alkoholens ruseffekt.

Jag rekommenderar omedelbar psykiatrisk tvångsvård situerad i för ändamålet lämplig anstalt.

Vote:Annat

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bellic, Niko

Individen lider av svåra psykiska störningar vilka utmynnar i en så gott som fullständig avsaknad av empati samt respekt för medmänniskor och är därmed en högst riskabel fara för samhället i stort. Individen har under psykoanalytisk behandling framfört att denne känner sig "kontrollerad" av en yttre makt som "styr" dennes handlingar, detta kan vara ett tecken på en psykotisk störning men ytterligare undersökningar önskas. Vidare lider individen av borderline samt antagligen av någon form av schizofreni. Slutligen kan konstateras att individens alkoholkonsumtion är högst överdriven och synnerligen ohälsosam. Alkoholkonsumtionen förmodas bero på att individen ytterligare lider av klinisk depression samt en konstant nedstämdhet varvid individen har försökt dämpa effekterna av sjukdomen medelst alkoholens ruseffekt.

Jag rekommenderar omedelbar psykiatrisk tvångsvård situerad i för ändamålet lämplig anstalt.

Vote:Annat

Haha, jag tror detdär stämmer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart att man är grym om man är brutal. Eller menar du grym som nåt häftigt, eftersom nu för tiden säger många grym som något positivt.

Ryssar är brutala

Cj va en mes

Tony är ingen hårding

Du är verkligen konstig.

Cj va ingen mes. Som nån annan skrev så är man inte en mes bara för att man inte är hård.

TÖNT!

Du är inte den normalaste personen på det här forumet heller ska du veta. Men ta det som en komplimang. Det är jävligt kul att vara konstig. Man känner sig fri.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...