Jump to content

Vad tror du om Nico Bellic?


Renard
 Share

Vad tror du om Nico Bellic?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi får se hur ''hård'' han verkligen är. Med tanke på alla mjukisbyxor som CJ och Vic tror jag att Nico Bellic är en riktig hårdning. Det är handling som räknas.

Min ''Gta Gud'' är självklart Toni Cipriani. Den jag ser ner på mest är CJ och Vic. Dem kan man styra till vad som helst, de vågar endå inte säga imot om man har en fin kavaj på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga StellHell!

Jag skickade ett brev till honom för nån dag sedan där jag frågade om jag fick andvända en bild som kan verka stötande som avatar (Det var en bild på Mario som tar Peach bakifrån samtidigt som det står "1 up, 1 up 1 up"). Han har inte svarat än. Hur tolkar man detta? Får jag/får jag inte?

Sorry för off topic..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får se hur ''hård'' han verkligen är. Med tanke på alla mjukisbyxor som CJ och Vic tror jag att Nico Bellic är en riktig hårdning. Det är handling som räknas.

Min ''Gta Gud'' är självklart Toni Cipriani. Den jag ser ner på mest är CJ och Vic. Dem kan man styra till vad som helst, de vågar endå inte säga imot om man har en fin kavaj på sig.

På vilket sätt är CJ en mjukis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight?

Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight?

Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it...

Varför är hans personlighet patetisk. För att han inte skjuter ner alla han ser. Han går ju för fan ensam in i landets (förmodligen) största militärbas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är hans personlighet patetisk. För att han inte skjuter ner alla han ser. Han går ju för fan ensam in i landets (förmodligen) största militärbas.

Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början.

En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början.

En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in....

Claude skulle inte sagt något därför han inte kan prata, han pissade ju på sig under varje uppdrag...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Jämnför en kille med håligheter i ansiktet, en MC jacka med nitar och en 12-gauge shotgun över axeln med en rappare i baggy clothes och som vill verka cool bland sina så kallade "homies" genom att springa omkring med två Tec-9 och skrika "Yo". Vem är mest skrämande? Vem tar vem i en fist fight?

Enligt mig så är killen i med geväret den hårdare och jag vill helst spela som honom. Jag vet att man kunde få CJ att se ut så, men hans personlighet är bara för patetisk. Jag kommer nu få alla rappare på GTAsajten på mig men det tål jag. Bring it...

Tönt

Lol, det är ett spel. Och han blev mer eller mindre tvingad att göra det och stretade emot i början.

En tuffing skulle varit lika tyst som Claude och gått in....

Tönt

--------------

Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tönt

Tönt

--------------

Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor.

Tommy visade visst sina känslor. Han var alltid arg. Använde ofta vapen för att visa hur han kände.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...