Jump to content

Vad tror du om Nico Bellic?


Renard
 Share

Vad tror du om Nico Bellic?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Snacka om fördomsfull.

Har svårt at se "hård" som en fördom. Snarare en komplimang. Plus att inlägget var lite ironiskt.

EDIT: CJ var ju inte den som tog någon i kragen i någon cutscene, tryckte upp honom mot en vägg och sa "Tell me where my brother is or i'll shove my gun so far up your ass you'll be spitting bullets for the next two months". Han var ju mer, "Hey you, whees ma brotha OG?" Inte direkt någon hård attityd.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: CJ var ju inte den som tog någon i kragen i någon cutscene, tryckte upp honom mot en vägg och sa "Tell me where my brother is or i'll shove my gun so far up your ass you'll be spitting bullets for the next two months". Han var ju mer, "Hey you, whees ma brotha OG?" Inte direkt någon hård attityd.

Ser du allt i svart och vitt? Bara för att man inte är någon hårding så betyder ju inte det att man är en mjukis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen i 3:an var en hårding.

Tommy i GTA:VC var också en riktig bad ass.

Carl GTA:San Andreas var en mes, en ful sådan...skitful vad han ju.

Och han i GTA4:a verkar riktigt hård!

Instämmer som faaaan. CJ var skitful, och därmed en fet mes.

Dom andra är skitheta. Mums säger jag bara. Hoppas man får se lite bondage med Nico. För han är så jävla het alltså. Mummsiii ^_^

Och just för alla sånna mumsiga är skithårdingar. Grr. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du säga så om honom :mellow:

Jag menade det inte. Ville bara påpeka hur knäpp det lät när han jag quotade skrev som han skrev.

Själv diggar jag CJ. Han är ingen megahårding, men inte heller nån liten fjolla.

Jag tycker iaf Nico verkar vara en riktig hårding.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tönt, tycker att man borde träffa på Vercetti i GTA 4, gammal mobb boss ler hans son, elr något sådant.

Nico e från öst europa, förmodligen rumänien,bulgarien eller ryssland, de där e töntar när det gäller USa, i deras egna länder vågar de men inte i USA, Nico e tönt, samma var CJ, han lekte gangsta, blev för mycket gangsta, Tommy o GTA 3 snubben var GTA, de var GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...