Jump to content

The Hands Resist Him - den "hemsökta" målningen


Jacker
 Share

Recommended Posts

Vad är det som skiljer dne från ''orginallet''´?

Funderar på att kanske skriva ut den I morgon och rama in den. Skall först vänja min vid den. Varför säger folk att det händer konstiga saker på bildskärmen?

Det där är bara lögner och dåliga skämt. Vill dock INTE ha den som bakgrund på datorn.

På skruvens bild har dockan tagit ner ena foten från trappen eller va de nu är :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, och jag har inte rört nånting :shifty:

JAG VAR JU INTE ENS VID DATORN FFS

:unsure: ...Låt datorn stå på över natten, sen imorn bitti så kanske hon är borta :)

Men det känns endå lite fejk, lixom jag menar... det är en bild? kanske en omgjord gif bild? äsch skit samma, hoppas du inte lurar mig :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha hört alla historier så är det ju rätt skrämmande, men tror ändå inte på något av detta.

Men jag kan medje att när jag sparade bilden på datorn för att zooma in och kollade lite närmare

så blev man lite nervös över att nått skulle hända, vilket resulterade i att jag tog bort den.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.... Helt jävla seriöst nu, det här är inget skämt...

Jag har haft målningen som bakgrund ett bra tag och jag ångrar mig stort :shifty:

Jag var borta från datorn ett tag för jag skulle hämta kaffe...

Och GISSA VAD SOm HAR HÄNT?

KOLLA SÅ FATTAR NI

Nej jag har inte gjort nånting, jag vara bara borta från datorn i kanske 5 minuter... :(

Haaaaaahahahahahahaha! :)

Ge er nu, för tusan.

Smäller väl på bilden som bakgrund på datorn över dagen då. När ska ni ge er? Det är en förbenad bild. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför I helvete skulle bilden ändra sig? Det är inte ens den riktiga tavlan. Är väldigt skeptiskt till att ens tavlan är hemsökt, men med min tro är jag en smula osäker. Det är dock bara fjanterier att bakgrunden skulle ändra sig. Vadå, får alla en ''virus-ande'' inplanterad I datorn så fort ni sätter den som bakgrund? Nej.

''Jag har föresten en bild på Borley Rectory på min dator. Fick poltergeist I huset samma dag som jag använde den som bakgrund och nu ligger mitt rum I ruiner.''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...