Jump to content

The Hands Resist Him - den "hemsökta" målningen


Jacker
 Share

Recommended Posts

Igår natt när jag la in bilden som bakgrunds-bild så stängdes skärmen av!

Jag vart skiträdd och stängde av datorn genom att hålla in knappen^_^

Sen när jag starta den imorse så var det min gammla bakgruns-bild. :lol:

Men sen kom jag på att den inte spardes pågrund utav att jag stängde av den på knappen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft den som bakgrund idag.

Mina tår har smält, min granne blev besatt av djävulen, alla våra kakor tog på ett obegripligt sätt slut, fjorton kostymklädda babianer stod på vår dörrmatta imorse, minn tunntarm har försvunnit och Hultenius har kommit ut ur garderoben.

P L A C E B O.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inget annat än att hålla med Siana på det här.

Om nu den här målningen ska vara "hemsökt" så är det väl original målningen och inte kopiorna eller?

Ni tänker alldeles för mycket om vad som kan hända, jag har också haft målningen som bakgrund, det värsta som har hänt hittils är att jag råkade spilla ut kaffe på tangentbordet OJJ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt om du är rätt person att göra narr av de som blir skrämda för tavlan när du själv sagt att du tror på att den är hemsökt...

*Sigh* jag tror på att det finns hemsökta målningar och ja, visst kan den här vara det men...

Det är väl originalet som är det och inte den här kopian?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Sigh* jag tror på att det finns hemsökta målningar och ja, visst kan den här vara det men...

Det är väl originalet som är det och inte den här kopian?

Jag förstod det. Men jag menade, är du rätt person att håna de som tror på en hemsökt kopia när du tror på ett hemsökt original? Båda sakerna är lika befängda. Det är en tavla. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod det. Men jag menade, är du rätt person att håna de som tror på en hemsökt kopia när du tror på ett hemsökt original? Båda sakerna är lika befängda. Det är en tavla. :teehee:

Jag tror inte tavlan är hemsökt men nog fan var det en av de saker jag sett på nätet som gjort mig mest uneasy. Å andra sidan var jag en av dom nojjade lite för TVn en vecka efter jag sett The Ring. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod det. Men jag menade, är du rätt person att håna de som tror på en hemsökt kopia när du tror på ett hemsökt original? Båda sakerna är lika befängda. Det är en tavla. :teehee:

Dessutom en kopia som i grund och botten består av ettor och nollor. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.... Helt jävla seriöst nu, det här är inget skämt...

Jag har haft målningen som bakgrund ett bra tag och jag ångrar mig stort :teehee:

Jag var borta från datorn ett tag för jag skulle hämta kaffe...

Och GISSA VAD SOm HAR HÄNT?

KOLLA SÅ FATTAR NI

Nej jag har inte gjort nånting, jag vara bara borta från datorn i kanske 5 minuter... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hands_900844_0.jpg

Tavlan ska alltså vara "hemsökt" då pojken och dockan vi vissa tillfällen ska ha rört sig på natten. Bland annat har de setts slagits med varandra, gått in i rummet bakom dem och t.o.m. gått ut från tavlan. Föremålet som dockan håller i ska också ha förvandlats till en pistol och på så vis tvingat pojken att under hot lämna målningen.

Om tavlan på Surfing The Apocalypse

Wikipedia

Även om jag personligen inte tror på spöken (möjligtvis att jag gjorde :shifty: ) så tycker jag ändå att den var riktigt creepy, inget jag skulle hänga upp i mitt hus precis. Den är dock snygg rent målerimässigt.

Alltså, bara en historia som fötts ur tavlans skrämmande utstrålning eller är den verkligen hemsökt? Skulle du kunna tänka dig att ha den hänga i hemmet?

Tror jag har hört om denna förr. Vet inte riktigt vad jag skall tro. Ställer mig I mitten. DOck väldigt hemsk tavla. Förstår inte på mig människor som vill ha den i sin närhet. :unsure:

EDIT: Trots detta måste jag ha den som bakgrund.. :teehee:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.... Helt jävla seriöst nu, det här är inget skämt...

Jag har haft målningen som bakgrund ett bra tag och jag ångrar mig stort :unsure:

Jag var borta från datorn ett tag för jag skulle hämta kaffe...

Och GISSA VAD SOm HAR HÄNT?

KOLLA SÅ FATTAR NI

Nej jag har inte gjort nånting, jag vara bara borta från datorn i kanske 5 minuter... :shifty:

Dedär e väl endå fake? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dedär e väl endå fake? :teehee:

Vad är det som skiljer dne från ''orginallet''´?

Funderar på att kanske skriva ut den I morgon och rama in den. Skall först vänja min vid den. Varför säger folk att det händer konstiga saker på bildskärmen?

Det där är bara lögner och dåliga skämt. Vill dock INTE ha den som bakgrund på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...