Jump to content

Mer admins i GTA-delen


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Det kommer förmodligen tillsättas några moderatorer där tids nog.

Som Stell sa, rapportera så kommer alltid nån och tittar på "problemet".

Hur många mods tror du blir lagom då?

Personligen tycker jag det skulle vara bra med någon mer moderator i hela forumet också. Just nu är det väl 3 admins som är aktiva (Stell, Kalle, Nord) , en admin i lumpen (Arvid), samt två moderatorer (Topp3, Azore) varav en inte är så aktiv längre.

Men det får ju heller inte bli som det gamla ordspråket "Ju fler kockar, desto sämre soppa..."

Edit: Vad jag också ville få fram med denna posten är att det inte har hänt något på admin/mod-posterna (förutom en befordran) på ett bra tag. Lite nytt blod kan alltid vara bra!

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Nehepp. Kan ju stryka "alltid" i mitt resonemang. Men som trådskaparen skriver har inte GTA-delarna getts lika stor uppmärksamhet. Visst är det bara att rapportera till er så fixar ni det. Men tittar man i GTA-delarna ser man medlemmar som man aldrig ser i off-topic delarna och vice verca. Det är nästan som att det har blivit två olika forum med en majoritet äldre medlemmar i off-topic och majoritet nyare medlemmar i GTA-delarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rapportera så kommer det bli fixat.

Likadant att ni inte ser mycket admins i GTA-forumet så ser vi inte många rapporteringar från GTA-forumet.

Mja, jag vet inte om det det som skrivs i GTA-delen är av report-karaktär direkt och det är antagligen därför ni inte får in reports, det är snarare fråga om "låg nivå" på trådarna, diskussionerna och vissa inlägg..

Btw. hur fungerar reportsystemet egentligen? Om t.ex. jag rapporterar nåt, ser då alla admins+mods min report eller är det bara den som först får syn på den (och ev. behandlar den) som ser den?

Btw 2. vetefan om det behövs nya mods+admins, tycker det fungerar ganska bra som det är. MEN en sak är säker och det är att alla inaktiva mods borde få sparken eftersom de är inaktiva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw. hur fungerar reportsystemet egentligen? Om t.ex. jag rapporterar nåt, ser då alla admins+mods min report eller är det bara den som först får syn på den (och ev. behandlar den) som ser den?

Alla ser och får meddelande om nya rapporteringar tills någon admin eller mod markerat de som fixade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ser och får meddelande om nya rapporteringar tills någon admin eller mod markerat de som fixade.

Ska ju inte glömmas att alla rapporteringar sparas i ett eget forum, där man kan kommentera dom olika rapporteringarna.

@Umbababa: Rapportera allt ni tycker är "skräp". Kom dock ihåg väl att som folk säger är GTA-delen och Allmänt-delen två helt skilda forum numera, och nivån på GTA-delen kommer att vara på ett om skalan går till tio. Finns inget vi i adminkåren kan göra åt detta, då det är alla hemska medlemmar med förstörd svenska som förpestar dom forumen.

Man ser ofta helt självklara rapporteringar från allmänt där en från GTA-delen har råkat titta förbi. Dessa rapporteringar är svåra att ta itu med, då personen i fråga är van vid att han kan skriva slarvigt, fult och otäckt eftersom alla gör det i dom forumen han brukar hänga i. Något "vi" i allmänt tycker är helt befängt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...