Jump to content

Guide Theft Auto - Svenska GTA Wiki - Förslag


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Hej och hoj, Jag gjorde ett förslag om jag skulle göra en Svensk GTA Wiki och de var inte en dålig ide. Men för att göra de så kommer de ta långt tid. Som sagt så finns det 100 000 Guide sidor... Men inga svenska... Så de vore trevligt för att ha en svensk en. Men innan jag gör de måste jag få hjälp, jag då menar jag just eran hjälp.

Det jag vill att ni ska göra är att skicka in förslag på vad som ska vara med i den följande svenska GtaWiki!

Skicka in eran förslag så här:

Titel: Fakta / Text

"Titel = Titeln till förslaget / texten"

"Text = Lite fakta / exemplar på förslaget (Oftast står vad du menar eller några exemplar"

Tack i förskott för eran förslag.

P.S "Guide Theft Auto", Den svenska GTA Wiki´n välkomnar er alla någonstans Sommar - Höst 2007.

Tidigare ju mer hjälp vi får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hoj, Jag gjorde ett förslag om jag skulle göra en Svensk GTA Wiki och de var inte en dålig ide. Men för att göra de så kommer de ta långt tid. Som sagt så finns det 100 000 Guide sidor... Men inga svenska... Så de vore trevligt för att ha en svensk en. Men innan jag gör de måste jag få hjälp, jag då menar jag just eran hjälp.

Det jag vill att ni ska göra är att skicka in förslag på vad som ska vara med i den följande svenska GtaWiki!

Skicka in eran förslag så här:

Titel: Fakta / Text

"Titel = Titeln till förslaget / texten"

"Text = Lite fakta / exemplar på förslaget (Oftast står vad du menar eller några exemplar"

Tack i förskott för eran förslag.

P.S "Guide Theft Auto", Den svenska GTA Wiki´n välkomnar er alla någonstans Sommar - Höst 2007.

Tidigare ju mer hjälp vi får.

Slöseri med tid att göra en GTA Wiki på svenska imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gör kategorier för varje spel i första posten.

Alla bilder på alla bilar i alla spel

Alla gäng

Alla tags, siddenpackets, hästskor mm

Alla fusk

Lägg in det på listan

obs inga klagomål angående att det är en dålig ide i denna topic!!

Edit:

alla radiokanaler

Alla sidemissons

Det är bara att göra listan lång. Det folk vill ha är BILDER typ vart man kan hitta det speciella sidouppdraget mm. Och så vill de såklart ha fakta

Edit la igen: Bara så du vet är folk på detta forum inte så hjälpsamma som du tror.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kommer säkerligen att ta månader att genomföra. Att en person gör allt ensam är en galen tanke. Att bara fotografera alla bilar i San Andreas tar lång tid.

kommer ta ganska lång tid, men om han vill så kan han ju försöka. Om man gör något sådant ska man ha flera som kan skriva in det på hemsidan och massor som tar bilder mm

Själv har man forograferat alla bilar, båtar, flygplan till SA, tog ett litet tag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En svensk gtawiki är ju en mycket intressant idé. Man kan förknippa wikin med gtasajten (eller gtanytt) och sedan kan medlemmarna skriva artiklarna; som Cyprez säger är det absurt att tänka sig att en person ska göra allt.

Med all respekt, tror jag dock att det skulle vara bättre om nån veteran-gtasajtare höll i ett så stort projekt.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan projektet tar sin start bör folk här ta på sig några jobb. Jag skulle med glädje ta på mig jobbet med alla myter. Har extremt mycket fakta. Det är ett mycket stort projekt som kommer att vara tidskrävande och energikrävande. Det kommer att ta på alla medverkandes tålamod. Jag föreslår att personer med bra erfarenhet skulle kunna skriva upp här vad de vill tillföra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge upp, du kommer aldrig orka göra det. De flesta GTAkunniga kommer inte heller orka eftersom de redan hjälpt till på GTAnytt och knappast känner för att göra om hela proceduren till en sida som troligen inte blir av.

Sorry pal, kolla in GTAnytt så ser du att det redan finns en hel del info där. Men visst, det kan inte jämföras med en wikipedia. Det är bara det att en svensk GTAwiki är ett alldeles för stort projekt för den nytta det kommer ge.

:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge upp, du kommer aldrig orka göra det. De flesta GTAkunniga kommer inte heller orka eftersom de redan hjälpt till på GTAnytt och knappast känner för att göra om hela proceduren till en sida som troligen inte blir av.

Sorry pal, kolla in GTAnytt så ser du att det redan finns en hel del info där. Men visst, det kan inte jämföras med en wikipedia. Det är bara det att en svensk GTAwiki är ett alldeles för stort projekt för den nytta det kommer ge.

:teehee:

Men det känns inte som att de på GTAnytt jobbade ihjäl sig med info direkt. Men vad vet jag, det behövs ju egentligen inte mer heller.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad och Quattro, Visst får ni hjälpa till och jobba på med projektet, ni får själv bestämma vad ni vill jobba med. Skicka mig en meddelande eller något då, Hör av er.

P.S Jag håller på att leta up någon program som jag kan andvända för att göra hemsidan

Ska jag göra en egen forum och göra guiderna där eller ska jag göra en hemsida + forum ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad och Quattro, Visst får ni hjälpa till och jobba på med projektet, ni får själv bestämma vad ni vill jobba med. Skicka mig en meddelande eller något då, Hör av er.

P.S Jag håller på att leta up någon program som jag kan andvända för att göra hemsidan

Ska jag göra en egen forum och göra guiderna där eller ska jag göra en hemsida + forum ?

Jag tror inte att du behöver nåt forum. Det finns redan det här, GTAsajten och så det på GTAnytt. Jag tror det ska gå bra att diskutera eventuella problem här och/eller på GTAnytt. Du kan ju istället länka till båda sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...