Jump to content

Guide Theft Auto - Svenska GTA Wiki - Förslag


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Qouad och Quattro, Visst får ni hjälpa till och jobba på med projektet, ni får själv bestämma vad ni vill jobba med. Skicka mig en meddelande eller något då, Hör av er.

P.S Jag håller på att leta up någon program som jag kan andvända för att göra hemsidan

Ska jag göra en egen forum och göra guiderna där eller ska jag göra en hemsida + forum ?

Jag då...? :'(

Jag sitter förövrigt och trycker på ett forum som inte används (som inte är hostat av invisionfree eller någon random phpBB-host heller). =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör det till en hemsida.

Dock kan ett forum vara utmärkt som samlingsplats för "staff". Alltså för att garantera hög nivå, både språkligt och faktamessigt, måste allt som läggs ut/alla som vill delta godkännas av dig/några som bildar en liten "ledargrupp".

Jag har för mycket fritid och älskar GTA, så jag hjälper absolut till med så mycket jag kan.

Men kom ihåg att innan du drar igång det bör du tänka på vad folk egentligen efterfrågar och naturligtvis, vad kan du ge som ingen annan redan ger.

En till sida med "I GTA:VC spelar man som Tommy Vercetti~~" kommer ingen besöka, så att jobba med den är bortslösad tid. Sen samtidigt som det ser flashigt ut att en sida täcker "Alla GTA-spel" är det inte en jävel som vill veta hur alla bilar i GTA:advance ser ut, tro mig.

Du förstår vad jag menar? Sätt upp ett mål du kan nå upp till, hör efter om det folk som behövs för att uppfylla dessa mål finns och är villiga att hjälpa till. Sen när idén är helt färdigarbetad och klar kan du börja tänka på hemsida och liknande.

Kom också ihåg att inte många återkommer till en sida fylld med "detta kommer snart".

Lycka till med projektet, hoppas jag kan vara till någon hjälp i framtiden.

Tack för mig :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag e med nöje med och skriver om gängen i gta spelen.

Gör det till en hemsida.

Dock kan ett forum vara utmärkt som samlingsplats för "staff". Alltså för att garantera hög nivå, både språkligt och faktamessigt, måste allt som läggs ut/alla som vill delta godkännas av dig/några som bildar en liten "ledargrupp".

Jag har för mycket fritid och älskar GTA, så jag hjälper absolut till med så mycket jag kan.

Men kom ihåg att innan du drar igång det bör du tänka på vad folk egentligen efterfrågar och naturligtvis, vad kan du ge som ingen annan redan ger.

En till sida med "I GTA:VC spelar man som Tommy Vercetti~~" kommer ingen besöka, så att jobba med den är bortslösad tid. Sen samtidigt som det ser flashigt ut att en sida täcker "Alla GTA-spel" är det inte en jävel som vill veta hur alla bilar i GTA:advance ser ut, tro mig.

Du förstår vad jag menar? Sätt upp ett mål du kan nå upp till, hör efter om det folk som behövs för att uppfylla dessa mål finns och är villiga att hjälpa till. Sen när idén är helt färdigarbetad och klar kan du börja tänka på hemsida och liknande.

Kom också ihåg att inte många återkommer till en sida fylld med "detta kommer snart".

Lycka till med projektet, hoppas jag kan vara till någon hjälp i framtiden.

Tack för mig :wub:

OOh ja, alldeles för få flashiga gta sidor..

--------------

Offtopic: Mitt senaste Flash Project: Index Fast den första länken på den sidan funkar inte men an ska iallafall komma hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...