Jump to content

Ny trailer kommer 28 Juni!


kicken
 Share

Recommended Posts

Och du vet vad som är GTA och vad som inte är GTA ? :'(

Ehh, nej...? :wub:

Kanske inte för alla, men åtminstone för mig så skulle det inte vara "riktigt" GTA om stunts, rampages, HP:s, Vigilante Missions, Fire Fighter m.m. bla bla bla skulle plockas bort. Likaså om det som skrevs här skulle försvinna, det skulle inte vara samma gamla GTA då längre :wub: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehh, nej...? :wub:

Kanske inte för alla, men åtminstone för mig så skulle det inte vara "riktigt" GTA om stunts, rampages, HP:s, Vigilante Missions, Fire Fighter m.m. bla bla bla skulle plockas bort. Likaså om det som skrevs här skulle försvinna, det skulle inte vara samma gamla GTA då längre :o :'(

Joo visst, men olika personer har olika åsikter, har sagt det flera gånger. Själv skulle jag just vilja ha ett mer realistiskt GTA IV. Saknat den, men visst, det är det som gjort GTA så mäktigt, men nu vill jag se en förändring!

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle allt sånt där försvinna så skulle GTA inte vara GTA längre.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=282080&st=0

Hoppas skiten försvinner så man för en gångs skull får lite The Getaway och Mafia känlsa över spelet. Det skall vara en salig blandning. Okej, stuntgrejorna behöver inte försvinna, men det där med Rampage och Viligante bör göra det. Skulle vara roligare om viligante mission var lite verkligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu dröjer det inte länge till, nästan en vecka kvar till trailern kommer ut. Jag hoppas verkligen att Rockstar hittar på något som gör att deras databas inte kraschar. Men i alla fall, jag hoppas på att se en lite längre trailer med en massa olika saker såsom, fordon, Niko under ett uppdrag, kontakter till Niko, mer av New York, gameplay samt ltie nya saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas de bannar dig igen.

13 juli är för övrigt min födelsedag

Kan du svara då varför hoppas du att dom bannar mig igen jag skrev fel inte 13juli 13JUNI

Om du var bannad till den 13 juli som du skrev, så kan du ju inte vara unbannad ännu, och då du är det så måste du ju bli bannad igen, fram till 13 juli...

Men vi förstår nog att du menade 13 juni...

ja jag skrev fel jag menade juni

För att du inte kan uppföra dig.

det var därför jag blev bannad förra gången till 13 JUNI sen tog min banning slut och jag kanske lärde mig att uppföra mig bättre på forumet(inte för att jag gjorde något fel bara ni tycker det) det e det som är meningen med banning att man ska lära sej av sina misstag jag uppförde mig dåligt innan min banning nu uppför jag mig bra.

on topic jag hoppas vi får se action i trailern i alla fall lite niko skjuter någon eller någon bil som sprängs eller nåt så vi får se rage och euphoria in action.

euphoria är ju fysikmotorn men är den för all fysik i spelet tex bilar skotthål osv eller är den bara för hur peds och niko ramlar och skadar sej och sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du svara då varför hoppas du att dom bannar mig igen jag skrev fel inte 13juli 13JUNI

ja jag skrev fel jag menade juni

Därför att den teoman jag kommer ihåg var riktigt riktigt oseriös och stöddig. Låt se hur länge det håller den här gången. Kanske du har ändrat på dig, i så fall ska jag inte hacka. Btw, hur skulle jag veta att du menade Juni när du skriver Juli. Jag är inte Aleister Crowley som kan läsa tankar vet du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att den teoman jag kommer ihåg var riktigt riktigt oseriös och stöddig. Låt se hur länge det håller den här gången. Kanske du har ändrat på dig, i så fall ska jag inte hacka. Btw, hur skulle jag veta att du menade Juni när du skriver Juli. Jag är inte Aleister Crowley som kan läsa tankar vet du.

eftersom om mitt acount hade varit banat så skulle jag inte kunna skriva i forumet din idiot.

en åsna skulle fatta att jag skrev fel efter som jag skrev:

jag var bara avstängd tills 13 juli.

Om jag kan skriva så är det ju uppenbart att jag inte är avstängd längre och ganska uppenbart att jag skrev fel....... :unsure:

Redigerad av teoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...