Jump to content

Ny trailer kommer 28 Juni!


kicken
 Share

Recommended Posts

Som Mr.Magic sa, är hypen över totalt, kommer ihåg hur det var innan SA rellen, fullt med bilder, små filmer o annat.

Här e det bara ps3 eller xbox360 som kan spela, båda e dyra och GTA känslan e lånt ifrån som den var innan (VC).

Lägg av. Alla vet att GTA har alltid släppts tidigare till PlayStation konsollerna, så varför är det en extra hype just för IV när dom nu gör exakt samma sak? Nej jag ser det som positivt att det inte kommer med en gång till PC. Varför släppa ett spel när ändå alla bara kommer ladda ner det och göra sönder det med massa moddar och annat skit, savefiler och allt vafan det heter, massa skiteri som inte tillhör det riktiga spelet. Vad tjänar tillverkarna av det, inse att dom gör rätt.

Sen säger du att hypen på just det här spelet är över totalt, men du säger också att i SA var fullt med bilder och filmer, vadå, då är ju det ännu mer hype? Antingen missuppfattade jag nu din idiotiska formulering, eller så svarar du dig själv på det mest korkade vis.

Självklart kommer spelen släppas dyrt. Jag kan ge fan på att Rockstar gått back massvis med pengar bara för att folk laddar ner istället för köper spelen, nu snackar jag PC här. Vi förlorar oss själva helt enkelt, det är ju inte direkt R* vi ska vara arga på isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som Mr.Magic sa, är hypen över totalt, kommer ihåg hur det var innan SA rellen, fullt med bilder, små filmer o annat.

Här e det bara ps3 eller xbox360 som kan spela, båda e dyra och GTA känslan e lånt ifrån som den var innan (VC).

Men när Gta III kom ut så var inte playstation 2 så billigt heller om jag minns rätt.

Redigerad av Carlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åååhh. :'(

Missade ju förra uppesittar-kvällen p.g.a ett matteprov, ska jag missa en till (och kanske den sista) också? Jag skiter i semestern! GTA är viktigare! :)

Skämt åsido ffs.

;)...

Lite offtopic, men vart ska du åka på semester? Borde väl finnas IT-cafeér som man kan kolla på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg av. Alla vet att GTA har alltid släppts tidigare till PlayStation konsollerna, så varför är det en extra hype just för IV när dom nu gör exakt samma sak? Nej jag ser det som positivt att det inte kommer med en gång till PC. Varför släppa ett spel när ändå alla bara kommer ladda ner det och göra sönder det med massa moddar och annat skit, savefiler och allt vafan det heter, massa skiteri som inte tillhör det riktiga spelet. Vad tjänar tillverkarna av det, inse att dom gör rätt.

Sen säger du att hypen på just det här spelet är över totalt, men du säger också att i SA var fullt med bilder och filmer, vadå, då är ju det ännu mer hype? Antingen missuppfattade jag nu din idiotiska formulering, eller så svarar du dig själv på det mest korkade vis.

Självklart kommer spelen släppas dyrt. Jag kan ge fan på att Rockstar gått back massvis med pengar bara för att folk laddar ner istället för köper spelen, nu snackar jag PC här. Vi förlorar oss själva helt enkelt, det är ju inte direkt R* vi ska vara arga på isåfall.

FYFAN VA Håller med till 100%!!! Kan inte annat säga än att du har luftat dina vettiga värderingar och åsikter väl! Håller med helt och hållet! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, sorry, såg inte :shifty:

Tillbaks ontopic nu..

Ursäkta mina humörssvängingar, den är den tiden på månaden du vet. ;)

Kom och tänka på en grej... jag undrar hur det skulle kännas om de bara dumpade en film rakt av sådär på deras hemsida, utan någon announcement över huvudtaget. Bilderna har ju kommit sådär, men exempelvis en minuts in-game.

och tänk om spelet floppar. Allt låter väldigt lovande och perfekt men... det låter nästan lite för bra. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta mina humörssvängingar, den är den tiden på månaden du vet. ;)

Kom och tänka på en grej... jag undrar hur det skulle kännas om de bara dumpade en film rakt av sådär på deras hemsida, utan någon announcement över huvudtaget. Bilderna har ju kommit sådär, men exempelvis en minuts in-game.

och tänk om spelet floppar. Allt låter väldigt lovande och perfekt men... det låter nästan lite för bra. :ph34r:

Det kommer nästan bli omöjligt att det floppar, det som får en att tro att det kommer floppa är att på all fakta vi hittills fått känns det inte som GTA längre. Det känns som ett annat spel fast med samma titel.

Och jag kan hålla med att GTA-känslan inte finns där, men när man väl kört spelet tror jag den känslan kommer vara tillbaka och alla tankar om att det skulle floppa är borta ur ens huvud. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker erat resonemang är lite märkligt. Känslan i 3d har till stor del berott på den "udda" / speciella och inte alltför vackra grafik som GTAserien har.

Hade dom använt samma gamla grafikmotor hade folk klagat över att det inte är nextgen.

När dom nu använder en ny nice fysik/grafikmotor så klagar folk över att det får gtakänslan att fallera.. Jag säger bara en sak!

LOL på er :ph34r:

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...