Jump to content

Ny trailer kommer 28 Juni!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftermiddagsdebatt

Klockan 17.00 kommer debatten att ga igang... ordet detbatt har verkligen ingenting att gora med "eventet" utan det gar mest ut pa att spamma och hunta trailer-lankar. Ni som var med vid trailer ett vet hur det far till... det var javligt kul. Alla som finns i min kontaktlista under gruppen GTAsajten och ar online kommer bli invitade. Qven de som inte ar online men loggar in lite senare om folk fortfarande ar aktiva kommer ocksa bli invitade.

MSN-adressen finns i min profil.

Valkommna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftermiddagsdebatt

Klockan 17.00 kommer debatten att ga igang... ordet detbatt har verkligen ingenting att gora med "eventet" utan det gar mest ut pa att spamma och hunta trailer-lankar. Ni som var med vid trailer ett vet hur det far till... det var javligt kul. Alla som finns i min kontaktlista under gruppen GTAsajten och ar online kommer bli invitade. Qven de som inte ar online men loggar in lite senare om folk fortfarande ar aktiva kommer ocksa bli invitade.

MSN-adressen finns i min profil.

Valkommna!

Du har blockerat mig, fransyska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja... haha. Javla SAS... jag kommer bli forsenad och inte hinna hem till 17.00, om inte nagon annan tar intiativ ser det morkt ut. Jag tror att jag kommer hem typ... 17.45 eller nagot och om inget ar igangdraget tills dess sa borjar traffen da.

Jag ber om urakt for eventuella raseriutbrott.

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag klockan 18.00. =)

De inbjudna är...

Cortez

DrStupid

Johnny89

oskarofyra

-NightHawk-

kicken

VickeX

Jazz

Renard

Xennah

<<<CIM>>> (Vem är detta?)

Alpha

Tux

Lajnux

Spam Snuten

Foxtrot

(Antagligen vill de inte... är de online så blir ni inbjudna ändå om ni inte ber om det eller blokerar mig :)).

Det är fritt att invita andra medlemmar från GTAsajten... fast inte teoman. Han är inte välkommen.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...