Jump to content

[Poll] Håller med till 100%!-filtret


Kebab
 Share

Word  

122 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Opinionen verkar delad.

För min del spelar det ingen roll om det är kvar eller inte.

Varje mest som en kul grej för några år sedan (w00t)

Ja, då meningarna är vilt skilda så anser iallafall jag att det är på sin plats med en omröstning om saken.

Jag röstar nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det ska vara kvar! (w00t)

Det är väldigt roligt att se folk som skriver Håller med till 100%!, men vad jag förstår att folk blir irriterade på är när man råkar skriva Microsoft Håller med till 100%!. Visserligen tycker jag det är riktigt roligt, speciellt när folk klistrat in engelska texter med ordet word, men det ska modifieras.

If "word" föregås av "Microsoft"

Then print "Microsoft W
o
rd"

If "word" föregås av "*"

Then print "Håller med till 100%!"

(w00t)

EDIT: Tillägnade en gräslig (men humoristisk) signatur till frågan. Ni slipper den när ni fattat rätt beslut! (w00t)

d2qr2y78ol39.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga till er som röstar ja:

Är den enda anledningen att det "är kul", eller finns det någon vettig tanke bakom också?

Dels för att det är kul, dels en annan sak;

Vill man skriva Word så är det bara att göra som jag skriver här.

Om man däremot någon gång verkligen vill att det ska stå Håller med till 100%! så är det ju bara att skriva Word. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det finnas någon praktisk anledning?

Ja, den ska vara kvar!

Ja, det gör faktiskt det.

Det är förvirrande. Särskilt för nya medlemmar - dom som vi borde ge ett bra första intryck. Om dom ska skriva Microsoft Word så vet dom inte att man kan ändra textfärgen till svart på en bokstav och komma runt filtret.

Bara det är nog för att det ska bort. Vill man skriva Håller med till 100%! så skriver man bara Håller med till 100%!, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det gör faktiskt det.

Det är förvirrande. Särskilt för nya medlemmar - dom som vi borde ge ett bra första intryck. Om dom ska skriva Microsoft Word så vet dom inte att man kan ändra textfärgen till svart på en bokstav och komma runt filtret.

Bara det är nog för att det ska bort. Vill man skriva Håller med till 100%! så skriver man bara Håller med till 100%!, eller hur?

Jag menar att det inte finns någon praktisk anledning till att behålla det, men det är ändå ett "landsmärke" för GTAsajten. Jag tycker den ska vara kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...