Jump to content

The Seal Hunter


Renard
 Share

Recommended Posts

Du spelar en säljägande brutal liten eskimå som måste hindra sälar, pingviner, Greenpeace aktivister mm från att ta sig från ena sidan av skärmen till den andra. Arsenalen består utav ett antal pistoler, maskingevär, granatkastare mm. Varnar dock för extremt mycket blod. Men beroendeframkallande är det. Som fasen! Finns även multiplayer.

Ladda ner det här: www.sealhunter.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelet har av någon anledning blivit installerat på nästan alla datorer i den salen där jag har programmering. Så nu sitter många och pressar det istället för att göra det de ska göra på lektionerna. Själv har jag inte vågat prova mig på det spelet än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde inte detta skulle vara så kul, men jag har spelat länge och skrattar fortfarande högt åt "ACTION!" när man stampar ihjäl sälarna med en dropkick :P

Kul :D

Dom jävla pingvinerna e fan svåra :(

Du får köpa dubbeluzis, håll in Enter när du har $3500 och välj vapen med vänster/högerknapparna. Släpp Enter så har du köpt vapnet. Du byter mellan dina vapen med Ctrl. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
Ingen som kör detta i skolan längre. Nu är det bara "Achtung die kurve" som gäller tyvärr :(

FORTFARANDE?!? Är inte det äldre än Sealhunter till och med?

Mustig jävla bump du langar då. Ärkenöt. :confused:

Vad spelar väl det för roll, om folk fortfarande diskuterar gör det ju inget.

--

Jag och brorsan spelar detta titt som tätt, vi har kommit till sköldpaddorna som längst, har jag för mig.

Här är en video när utvecklingsteamet klarar spelet. Kan innehålla spoilers, om man nu kan kalla det för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...