Jump to content

GTASajten Song Contest


Lofon
 Share

Recommended Posts

Jag vill delta! :rolleyes:

You're in, mate! :lol:

Får man typ göra *Artist* FT *Nickname* och aalltså sjunga tillsammans med artisten. Tänkte om jag inte hittar en karaokeversion. Vart ju flat fall när det inte fanns någon karaokeversion av Cara Mia sist :wacko:

Det står ändå "VickeX!" Tänker inte sätta upp några regler om det! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyvärr inte. Om inte Lofon fixar uppladdning själv. För jag är nämligen inte hemma i morgon. Ska på lägerskola. Lördag kommer jag hem och kan fixa en låt och ladda upp. Vore vänligt om alla kunde vänta tills dess.

Bra som fan att du sa det ,för jag kan inte fixa uppladdningen... Dessutom har jag inte fått in många bidrag alls, så tävlingen skjuts upp till Onsdagen 30e Maj istället! :) För i helgen är jag i studion med bandet, så då kan jag inte.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Okay, nu är det bara två dagar kvar av tävlingen, och jag uppmanar alla att skicka in sina bidrag Så fort som möjligt! Har hittills bara bidragen från Eliizar, xstreem samt mitt eget bidrag! ÖVRIGA BIDRAG MÅSTE VARA INNE SENAST PÅ ONSDAG - ANNARS UTEBLIR OMRÖSTNING!

Over and out.. :ermm:

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foo, Weener, Cyprez och Saffecool - era bidrag måste vara inne senast imorgon kväll! Alternativt så får ni hoppa av tävlingen!

Kan i alla fall meddela alla om att Vickes bidrag är inlämnat, så det blir omröstning i alla fall! :rolleyes:

Holy shit!

Jag ska göra allt för att försöka lösa det. Puss

Nu skiter jag i den här jävla fittskiten.

Blir så jävla sur, har spelat in skitmycket och så hänger sig programmet och allt försvinner. Kul. Jävligt kul. HORA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...