Jump to content

GTASajten Song Contest


Lofon
 Share

Recommended Posts

GTASajten Song Contest!

Nu var det ju ett tag sedan som den förra tävlingen ägde rum, så jag tycker att vi i väntan på vårat kära Grand Theft Auto IV kunde roa oss med lite tävling igen! :) Hör av er om intresset finns!

Länkar till föregående tävlingars vinnare:

Siana - The Robot King http://www.starbase.se/upload/files/35/GTA...obot%20King.mp3

Lofon - Muskeltroll

http://www.starbase.se/upload/files/35/GTA...Muskeltroll.mp3

Regler för den här omgången:

1. Instrument och körsång är såklart tillåtet

2. Även bakgrundsmusik av låt man sjunger är tillåtet, men försök helst av allt att fixa fram en midi eller karaoke version på låten, så att man hör er sång mest - detta är dock ingtet tvång, så ni gör som ni vill! :)

3. Låten ska som minimigräns för att få vara med i tävlingen vara minst en minut lång

4. Uppladdning: Maila låtarna till mig i via er mail (pieceofmetal@hotmail.com) resten sköter jag och VickeX! :D

5. Max 20 deltagare - minst 4 för att det skall skapas en omröstning!

6. Bidragen skall senast vara inne den 30e Maj. 15e Juni koras vinnaren.

7. Egna låtar är självklart tillåtet - men även covers!

8. Flera bidrag per person är ej tillåtet.

9. Alla låtar läggs upp samtidigt så att man inte ska ha lyssnat olika mycket på låtarna när det är dags för röstning.

Lycka till!

Deltagare:

Lofon (Färdig)

xstreem (Färdig)

VickeX (Färdig)

eliizar (Färdig)

Foo

Weener

Cyprez

Saffecool

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

*ledigt*

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är med, jag har även ett konto på Starbase och en mapp med "GTASajten Song Contest" och skulle kunna ladda upp alla bidrag där.

Har skrivit en sång som aldrig blivit inspelad... Texten försvann med omformateringen men jag tror att jag kan ha skickat den till någon på min kontaktlista. Annars är det inte värre än att skriva en ny. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är med, jag har även ett konto på Starbase och en mapp med "GTASajten Song Contest" och skulle kunna ladda upp alla bidrag där.

Har skrivit en sång som aldrig blivit inspelad... Texten försvann med omformateringen men jag tror att jag kan ha skickat den till någon på min kontaktlista. Annars är det inte värre än att skriva en ny. :)

Okay Vicke, kan du sköta uppladdningen? Så ändrar jag första posten och skriver in din mailadress samt att alla ska skicka till dig så sköter du uppladdningen? :)

Anyway, är du med? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay Vicke, kan du sköta uppladdningen? Så ändrar jag första posten och skriver in din mailadress samt att alla ska skicka till dig så sköter du uppladdningen? :)

Anyway, är du med? :)

Inga problem.

Japp, jag är med och det hade du sätt också om du läst min förra post igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är med!

EDIT: Är duetter tillåtet om man själv sjunger en minut?

Det är det, så länge den du gjort duetten med står med som deltagare! Blir att jag skriver till exempel "Lofon/Tharex" på samma rad då (även om jag och Tharex inte ska göra nåt teamwork nu, men var bara ett exempel som ni säkert förstod.. :teehee:)

Om din vän inte är med på GTAsajten så skriver jag dit förnamnet istället! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill delta! :rolleyes:

Im glad to hear. :wacko:

Edit: Får man typ göra *Artist* FT *Nickname* och aalltså sjunga tillsammans med artisten. Tänkte om jag inte hittar en karaokeversion. Vart ju flat fall när det inte fanns någon karaokeversion av Cara Mia sist :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...