Jump to content

Stunttävling v3


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Mr. Magic och Xareon

Fina stunts och kreativ redigering. Avslutet på filmen var dessutom väldigt mäktigt, bra jobbat. Gillar den här filmen då den håller rätt så bra klass stuntmässigt, men framför allt för att den är väldigt unik.

Godfather och Theonly one

Återigen fina stunts, fanns några jag verkligen gillade. Låtvalet och redigeringen var dock kanske inte den bästa, filmen kändes dessutom alldeles för seg. Skulle gärna ha sett snabbare klipp och en låt med högre tempo.

Ostits den ensamma finnen

Gillar inte att upprepa mig, men här fanns också en del fina stunts. Det som imponerade mest dock var att den här passade bäst till musiken och var på så sätt bäst redigerad (det är så jag ser på redigering). Ett minus dock för att antalet stunts inte var så stort, vilket resulterade i ganska tråkiga utfyllnadsscener, med upprepningar/repriser.

Min röst går därför till...

Östis!

Alla bidrag hade ungefär samma klass på stuntsen, men Östis är enligt mig den som lyckades med att göra den mest välgjorda filmen. Här passar verkligen allting bra ihop, något som saknas lite i de övriga två. Det var dock väldigt jämnt och jag vill ge beröm till samtliga. Hade verkligen inte väntat mig en så här bra tävling, bra jobbat!

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för rösterna, röstar själv såhär:

Mr.Magic och Xaeron: Ni hade bra klass på stuntsen, bättre än medel iaf för mig. Redigeringen var vågad, och tillsammans med musiken blev filmen faktist helt fin att se på, vilket betyder mycket.

The_onlyone och Godfather: Ni hade också helt okej, men låtvalet drog ner mycket. Dels blev filmen segare, och med lite fps problem så var det faktist så att man fick svårt att följa med. Stuntmässigt var ni båda faktist helt okej, också över medel.

Östis den ensamma finnen: Du, kom på något bättre att göra än att sitta där och leka bra. Du suger och är jävligt dålig, skaffa ett jävla liv din lilla fjant, orakade babianborste!

Min röst går till: Mr.Magic och Xaeron, deras film höll högre standard helt enkelt. Fint jobbat dock, alla utom dendär jävla finnen. Herregud...

(Förresten, ironi: The_onlyone kallar mig en ensam finne ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...