Jump to content

[TMS] Voyage (VC)


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Den är filmer som sånna hära som bara vill få mig att sluta försöka lära mig att stunta i VC. Damn vad bra den var!!

Musik, 10/10. Within Temptation har jag hört i dina tidigare filmer. :shifty: Går inte att lyssna på i vanliga fall, men i stuntfilmer gör dom sin nytta!

Stunts, 11/10. Undebart!

Redigering, 10/10. Bra som vanligt när det är du. Älskade introt och eftertexterna! Main var kung också såklart.

10/10 från mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, har nyss varit och cuttat mig, sätter mig och startar överföringen och när den är på typ 94% dör den bara =(

Edit: verkar som det var TGA som dog, för jag kan inte koma in på deras hemsida... får väl vänta till dom tills dom kommer upp igen då =(

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, den här var riktigt, riktigt bra!

När du landade med cabbien i den där lådan.. Det var helt otroligt! :huh:

Satt och tänkte "Hmm, vart sjutton ska han landa, det finns ju inga jättehöga hus i närheten. Men.. där hänger en container av nåt slag. OMG han är påväg mot den! O herrejäklar, han kommer landa på den! :teehee::):huh::o "

Ungefär så var det.

10/10 utan tvekan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, den här var riktigt, riktigt bra!

När du landade med cabbien i den där lådan.. Det var helt otroligt! :o

Satt och tänkte "Hmm, vart sjutton ska han landa, det finns ju inga jättehöga hus i närheten. Men.. där hänger en container av nåt slag. OMG han är påväg mot den! O herrejäklar, han kommer landa på den! :teehee::):huh::o "

Ungefär så var det.

10/10 utan tvekan.

Haha, kul att se någon skriva näst intill precis vad jag tänkte när jag såg det. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...