Jump to content

Var kommer han ifrån?


Renard
 Share

Vart tror du huvudpersonen kommer ifrån?  

186 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 154
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ut som en arab? Han ser ganska rysk ut enligt mig.

Tänk er en lokal skogshuggare i Sebirien, har en fru på 36 år, två barn och har det mysigt i kylan. Han är lycklig. En dag blir han besvärad av den ryska maffian och denna familjefar får sin familj mördad och tvingas göra liknande saker, för att inte bli mördad själv. Han blir en del av maffian, smugglar folk, sysslar med narkotikabrott och dödar folk. Efter ett uppdrag lyckas han äntligen ta sig bort från det otäcka, och han tar steget ut i storstadsvärlden. Han är tämligen okänd, tittar sig omkring och tycks se höga hus, stora broar, en ganska varm stad, och människor som tittar lika underligt på honom..

Han säger för sig själv med sorgen i halsen: "perhaps here things will be different" på sin knackiga rysk-amerikanska och hoppas att han aldrig igen får uppleva tidigare incidenter.

- - -

Låter inte helt otroligt eller hur?

fettt grymttt storyyy bra jobbat :P där fick du poängen :mellow: längtar fann efter det spelet :):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i hela friden skulle en man bära en tröja där det står rumäniens valuta (eller ISO-kod då)? Nog för att kanske släppa ledtrådar, men det brukar finnas logik bakom R* ledtrådar.

Tror som många andra tror att det är ett märke.

Haha! Bra fråga. Inte skulle jag göra det, så mycket kan jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...