Jump to content

Hot Topic.


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Det här var uppe för länge länge sedan, så det är ingen tråd man skulle velat dra upp om man hittat den. :)

Jag tycker det åter är dags för en höjning av "Hot Topic"-gränsen. I forumen "Allmänt" och "Musik, Film och Grafik" är mycket ofta fler topics röda än blåa, vilket jag tycker rättfärdigar en höjning. Tror att en Topic blir Hot Topic om det är över 25 posts i den? Borde ökas.

Samtidigt så kan man ju se att nästan inga topicar blir "Hot" i GTA-forumen, så om det gick kanske man kunde höja denna gränns bara i Off-Topic-delarna? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om en topic är "hot" eller ej!?

Inte mycket, men man ser ju om det är en populär tråd. Jag har - trots att den ständigt är aktuell - aldrig gått in i Garrys Mod-tråden förrän igår, så när jag läst alla andra speltrådar går jag ut i offtopic och markerar som läst. Det var den röda mappen som gjorde att jag till slut gick in i tråden och såg att den faktiskt var rolig, men det hade jag ingen aning om. Jag hade verkligen inte gått in i den om den var blå.

Extremfall iofs eftersom den startades -05 och jag inte gått in i den förrän igår... :) Men i GTA-delarna är det viktigare med hot topic-markeringen, den får gärna ha kvar sin nuvarande gräns. Om folk direkt får svar = tråden är blå, är det ju inte lika intressant för folk som bara tittar förbi, men om de ser en röd tråd (löl) med "diskussionsnamn" på tråden så är det ju större sannolikhet för att de går in i den och kanske skriver själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...