Jump to content

Porrtidningar i skogen - ett svenskt fenomen?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag hittade några porrtidningar in skogen som låg bakom skolan. Alla var ju såklart nyfikna så jag visade det för dem.

Senare fick lärarna veta att jag hade hittat porrtidningar (säkert någon jävel som inte kunde hålla käften/skvallare som sa det till dem), så de tog tidningarna ifrån mig.

hah

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag var runt 10 år hade jag en tjejkompis som jag brukade leka med ganska ofta. Hennes storebror och hans kompisar hade en liten stuga i skogen. När kompisen och jag var där en gång hittade vi en kasse på sovloftet som var full av porrtidningar. Mycket spännande tyckte vi. Hade ju inte tillgång till internet på den tiden, så man hade nog inte sett något liknande innan.

Senare visade hon mig att hon hade gömt några tidningar under en gran i sin trädgård. Hon hade bara lagt lite jord ovanpå. Jag tjatade ett tag och tillslut fick jag dem utav henne. ^_^ Jag gömde tidningarna hemma först, men det känndes osäkert, därför stoppade jag in dem i en stenmur och tillsist begravde jag dem under ett lövtäcke en bit in i skogen.

Så om ni hittar några p-tidningar i skogen kan det vara jag som har gömt dem. -_-

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min kompis hittade också nån tidning i skogen som 7 åringar, (eller om det var hans 4 år äldre bror som hittat den först och sa det till min vän).

Vi tog hem den iaf och gömde i kanten av ett gärde nära hans hem.

Minnen -_-

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför det?

Precis.

Du kan inte komma och moralisera när du själv runkar handen ur led var och varannan dag.

Bara för han har barn betyder inte det att han förlorat sexlusten, och frugan kanske inte släpper till lika ofta efter hon klämt ut kidsen.

Och han berättade aldrig vart han hittade dom. Den kan ju vart så att dom verkligen rotade fram dom för dom låg gömda pga. förlorat intresse.

Du kan ju inte veta om han köpte dom precis när dom var nykära och kanske t.o.m kollade på filmerna tillsammans. Sen blev dom utdaterade och slängdes således upp på hyllan för ingen ville se dom längre.

Farsan hade själv en kasse med p-rullar här hemma. Nu hade han inte köpt dom själv, för det va någon jobbarkompis eller vad fasen det var som hade dumpat dom hos honom eller något likande. Ett par riktiga ruffs rullar från tidigt 70-tal.. Bror min som är 35 rotade fram dom när han va i tonåren, och det var ju kanon för då behövde ju han inte köpa egna rullar.

Samma för mig. På skoj drog brorsan fram dom när jag var runt 10 för att visa nån konstig scen ur en film för hans polare, och jag skulle ju inte se detta, och det gjorde jag inte heller, men jag fick ju syn på gömstället, så det blev ett par tjuvkikningar efter det när man var ensam hemma. Det tog inte många år innan det blev inne med skiten, och dom ligger numera bland mina VHS filmer som ett minne av tonåren. Dom filmerna har man kollat på ett par gånger, med alla möjliga sortes polare. Alla lika avundsjuka för dom inte hade prevelegiet att ha porrfilmer på sitt rum..

Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång. Därför blev det som mest en väldigt, väldigt dold mapp med lite bilder bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också hittat porr i skogen :o När jag gick i 1-3 någon gång.. och vi hade sån där gå ut i skogen dag som vi alltid hade en dag i veckan. Vi skulle bygga kojor och jag och några kompisar sprang ut och letade pinnar. Men ja vad hittade vi? :rolleyes: Jag och några kompisare hittade även en gammal porrfilm i en soptunna vid åldersdoms hemmet här. Den var bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång.

:P

Jo nog har man både hittat och tagit hem porr i buskarna (w00t)

Men annars så, nej.

Inte den skogen :wub::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång.

Jag fattar inte hur folk kan lyckas gömma porren så dåligt i datorn så att föräldrar, som troligtvis inte ens letar efter någon, hittar den. Gömmer ni mappen på skrivbordet eller? :rolleyes:

Risken att åka fast om man gömmer porr på rummet är mycket större, iallafall för mig, då min mor brukar gå runt och rota lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...