Jump to content

Gör sveriges e-landspenis längre!


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men halla! Alla kanske inte visste det. Märkte det nu. >.<

Och därför gjordes detta på 5 minuter för eran skull!

http://www.autoitscript.com/autoit3/downloads.php

#include <Misc.au3> 

Dim $klick 

$dll = DllOpen("user32.dll") 

while 1 

   If _IsPressed("20", $dll) Then 

	  $klick = 1 

	  while $klick = 1 

	  If _IsPressed("1B", $dll) Then 

	  $klick= 2 

	  Else 

	  MouseClick("left") 

	  EndIf 

	  WEnd 

   EndIf 

WEnd 

#comments-start 

För att starta tryck Space 

för att stoppa stryck esc 

#comments-end

Sägs kunna ge 100,000 klick på 30 minuter (rank ultra klicker).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hittar Kina på sextonde plats, och det bor ju något fler personer där än i Sverige. Och Sverige ligger trea. Helvete, dem som verkligen sitter och trycker kan knappast ha ett värst bra liv. :)

Fast säkert en hel del som använt program och skajt. Men ändå. Och Portugal... Oh my god. Grattis.

Men din pappget, typ 80% av svenskarna har ju tillgång till Internet. Skille gissa på att Kina bara ligger på nån procent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej? Man ställer ju in hur många gånger per sekund den ska klicka, ställer man in 999, så blir det ju 999 klick per sekund. Det blir några stycken då du vaknat.

Den måste fortfarande adda till statsen, så vad gör det om den klickar 999 klick per sekund? :)

Including 11,009 of yours (11,009 today)

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din pappget, typ 80% av svenskarna har ju tillgång till Internet. Skille gissa på att Kina bara ligger på nån procent.

Vad är en pappget?

Någon procent av Kina skulle nog vägas lika som Sveriges. Med tanke på att Kina har ca 1 313 973 713 innevånare.

Orkar dock inte räkna ut nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är en pappget?

Någon procent av Kina skulle nog vägas lika som Sveriges. Med tanke på att Kina har ca 1 313 973 713 innevånare.

Orkar dock inte räkna ut nu.

Det vet jag också, men om vi ser till användargrupperna då? Ursäkta om jag är helt ute och cyklar, men enligt mig har de flesta ungdomar i Sverige tillgång till Internet, medan i Kina de större användargrupperna är folk som arbetar. Vet inte hur jag ska förklara bättre, men det är helt enkelt inte speciellt vanligt att ungar i Kina har tillgång till Internet. Och enligt mig är det just ungar som sitter och klickar på den där sidan.

Märker att jag är alldeles för trött nu, varför skriver jag ens detta? Det enda jag ville ha sagt egentligen, är att jag inte kunde hålla med om det du skrev i din första post. Godnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag också, men om vi ser till användargrupperna då? Ursäkta om jag är helt ute och cyklar, men enligt mig har de flesta ungdomar i Sverige tillgång till Internet, medan i Kina de större användargrupperna är folk som arbetar. Vet inte hur jag ska förklara bättre, men det är helt enkelt inte speciellt vanligt att ungar i Kina har tillgång till Internet. Och enligt mig är det just ungar som sitter och klickar på den där sidan.

Märker att jag är alldeles för trött nu, varför skriver jag ens detta? Det enda jag ville ha sagt egentligen, är att jag inte kunde hålla med om det du skrev i din första post. Godnatt.

Jag är nog rätt trött också. :teehee:

Qoute@Pappers Get: Aahhhaa. Coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...