Jump to content

Welcome to Sweden


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inget jag kommer följa. Verkade vara en rolig idé, men inte så bra organiserat. Dom borde ju få göra lite roligare saker, inte träffa massa kärringar. "Reseledaren" var inte heller så bra.

Det blir nog bättre. Var ju trots allt första avsnittet. Dom ska ju åka vasaloppet nästa vecka. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska bra program, ska nog kolla nästa vecka också. Haha potatismos med ketchup är ju gott.

Bara jag som tycker det låter mesigt när svenskar blandar engelska med svenska.

- This is what we call "Förkväll"

Jag skämdes fan att se på det....hon blandar ju engelska och direkt översättningar hursomhelst, klart som fan dom inte fattar något.

Förövrigt så tycker jag som stell, dvärgen borde åka hem om han inte vill testa svensk mat. Jävla stil!

Måste du vänta så länge? Finns ju andra sätt. *blink* :lol:

Gud så nödvändigt att säga det.

Varje gång jag hör vuxna svenskar som pratar engelska så får jag rysningar. Jag tänker alltid på "It's skinka and Bladspenat"

Jag håller med, det låter väldigt väldigt....konstigt.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det retade jag mig faktiskt gallfeber på: allas engelska.

Då den där jävla soccehoran skulle förklara mellan socialdemokrati och kommunism fick det bägaren att rinna över.

Visst, skillnaden mellan kommunism och socialdemokrati är att man inte gör revolution, utan att hela folket tillsammans gör det mycket mycket långsamt. Alltså: sitter socialdemokraterna i 50 år till så inför vi planekonomi och beslagtar alla företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla programledare. Prata Engelska, ELLER svenska. Inte både och. :rolleyes:

This is Vasaloppet, the Vasa race. Det är så man spyr.

Hmm, man kan ju fråga sig om hon medvetet kör med en tafflig engelska för att skapa en mer exotisk stämning för dem. Eller så pratar hon bara på så gott hon kan, frågan är ju vilket som är värst hehe? (w00t)

Richard Kiel verkar i alla fall vara ganska kinkig med maten, gillar inte korvmoj och inte semlor heller. Fast gröt gick tydligen hem. :)

-I don't like almond paste

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...