Jump to content

Sky High


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Nu har det passerat två månader sedan vi startade det här projektet, och nu är den här! Den fjärde communityvideon, den alldra första i Vice City.

Ladies and gentlemen I present to you... *trumvirvel*

Sky High

Bra kvalité - 640x480 - 111 MB - WMV

Megaupload | FileFront | The Gamers Alliance

Streaming För latmaskarna som inte orkar ladda ner. Rätt keff kvalité på den så jag råder er att ta lite tid med den vanliga versionen istället.

YouTube

Orginaltråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41001

Redigering Mr.Magic

Bilddesigner Qouad

Stuntare

C_J

Daffy (Incognito)

Godfather

Henkibojj

Lajnux

Mr.Magic

Qouad

Ralleee (WH_ralleee)

Tackleberry

Theonly_one (antepanteboy)

XaeRoN (XaeRo)

Ostits (Östis)

OBS! Det här är Mr.Magics version. Östis kommer nog inte släppa sin version på ett tag. Vilket jag inte heller hade tänkt. Men eftersom den var klar och folk började fråga efter den så beslutade jag mig för att dela med mig till er. Tjingeling!

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skapar tråden :) .....Någon annan gång :(

Finns den på Gtastunting btw?

Jepp, jag lade in den några minuter efter. Den har fått rätt så bra respons där hitills.

@Godfather: Men tur för mig, så slapp jag klämma in ännu ett stunt i den korta låten. :> Jag känner mig lite som en "rygghuggare" att publicera filmen utan Östis vetskap.

@Kebab: Vågar inte installera SA igen. Det har förstört min dator två gånger. ;)

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var mycket bättre än jag trodde! :D Mina inskickade klipp var ju rätt usla, så det är inte så underligt att det bara blev ett klipp från min sida med i filmen :lol: Snygg redigering, helt ok musik och mycket bättre stunts än jag väntat mig av en amatörskara. ;)

I och för sig så blev ju Daffy "Best Stunter Of The Year" på GTAStunting.com och Ralleee blev tvåa i "Best Breakthrough Of The Year", så jag kan inte säga att jag inte förväntade mig bra stunts från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I och för sig så blev ju Daffy "Best Stunter Of The Year" på GTAStunting.com och Ralleee blev tvåa i "Best Breakthrough Of The Year", så jag kan inte säga att jag inte förväntade mig bra stunts från dem.

Jao, alltså, från dem kan man ju räkna med bra stunts, men eftersom det var en communityvideo där inte bara stuntare var med kan man ju tycka att det var bra stunts, även om proffsstuntarna var med i större delen av filmen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...