Jump to content

i-doser


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nah skoja bara, ska lyssna nu,

10% känner inget..

Är det över huvud taget någon som läser tutorial eller liknande ?

Man ska ha hörlurar, behagligt ljudvolym, helst ett rum som är lugnt och tyst och man ska lyssna igenom hela UTAN att avbryta det..

Edit:

P-C, det är för att du använder piratversionen av programmet, likaså jag..

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det över huvud taget någon som läser tutorial eller liknande ?

Man ska ha hörlurar, behagligt ljudvolym, helst ett rum som är lugnt och tyst och man ska lyssna igenom hela UTAN att avbryta det..

Edit:

P-C, det är för att du använder piratversionen av programmet, likaså jag..

Det lustiga är att jag inte hör något speciellt, bara ett brus med en låg ton mitt i allt. Och alla bitar låter likadant. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, igår testade jag i-doser som jag sa till er och att jag skulle ge en rapport om det funkade..

Jag testade marijuana och nog fan blev jag inte helt okey i skallen.

Jag lutade mig tillbaka i min soffa samtidigt som jag lyssnade. Efter ca 10-15 min började det sticka lite i händerna och jag blev kall på små "fläckar", alltså inte hela handen. Efter ett litet tag började det snurra lite, och sen verkade jag somna och så vaknade jag upp när det var slut.

Och, det konstigaste var att när jag tänker tillbaka på igår så känns det som jag var full igår. Jag har svaga minnen av vad jag gjorde efteråt, och så vidare.

Ni som dricker vet nog vad jag snackar om..

Jag gjorde en sammanställning av alla droger/doser man får med ifall man skulle ha piratversionen. Ursäkta hur jag skriver, men det var tänkt bara för mig och mina kompisar så man slipper öppna alla för att se vad de innehåller och hur lång tid det är på de olika..

Kom ihåg ni som använder I-Doser att man måste ha hörlurar. Det funkar inte med högtalare.

Drog.doc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, får det inte att funka. "Failed to load control 'CommonDialog' from COMDLG32.OCX. Your version of COMDLG32.OCX may be outdated. Make sure you are using the version of the coltrol that was provided with your application."

Btw, vilken är bäst - "IDoser" eller "BrainWave Generator"? Har BrainWave, men IDoser känns lite häftigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...