Jump to content

i-doser


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tog ecstasy.drg och nu vaknade jag upp..... men med blod på händerna :shifty:

:ph34r::lol::)

Får väl testa det här. Brainwave generator hade ingen som helst effekt på mig så jag är ganska skeptiksk mot sådant här... Jag tar väl det starkaste. <_<

Citat från Flashback:

Jag tror att det bara blir en placebo effekt på dem som inte läst om det tidigare, tror man inte på de först så händer det inget men har man bara informationen från deras hemsida och laddar ner programmet och lyssnar så får man hjärnan att gå på hela upplevelsen.

Ett exempel, en person hittar hemsidan av en slump, han laddar ner programet gratis och det fungerar för han är inge påläst om det och går på det. Han köper flera av deras "doser" och vidarebefodrar till sin kompis som inte heller hört nått om dem, allt han vet är att hans kompis då säger att det fungerar så det blir placebo för båda två. De köper vidare doser av dem och tror på det. I-doser.com tjänar då pengar på dem som går på det.

Det är ungefär som att sälja socker piller till yngre och intyga dem om att det är någon lättare drog, de flesta kommer går på det med socker piller och få placebo och säga att de va "VÄSTA" upplevelsen...

Nu är jag ingen forskare så jag vet juh inte men jag kan dra min egna slutsats av det hela. Men om det vore så lätt att bli "hög" eller bota deppressiva tankar via ljud varför skriver då läkare ut anti-deppresiva mediciner som faktiskt fungerar?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter du vid datorn och lyssnar, eller ligger du ner och vilar?

Jag sitter vid datorn.

Av nån konstig anledning så påverkas jag av det ändå.

Imorgon ska jag pröva typ Opium eller nått och lägga mig i fåtöljen och vila samtidigt och se hur det blir

Edit: Tummen upp för ECSTASY, 83% och det känns som att jag blir sexuellt tillfredställd.

Otroligt skön kännsla, typ kittlar från fötterna, upp i benen, till mellangärdet. =)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många här verkar ju på allvar tro att detta är som riktiga droger.

Låg och blundade i 30min medans jag lyssnade på Heroin, och inte kände jag mig "drogad" direkt. Enda effekterna var när man väl låg och lyssnade på det, då vissa kroppsdelar blev iskalla. Men det kanske berodde på att man låg stilla så länge. (eller att fönstret vad halvöppet)

Finns det inte någon fakta kring det här? Någon vetenskaplig undersökning om det faktiskt går att påverka hjärnan med ljud?

Dock tycker jag att vissa fungerar; ljuden som man blir: pigg, trött, anti-huvudvärk osv. av. Jag började inte se regnbågar av "Trip1" iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...