Jump to content

i-doser


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Knark på ljud.

Ja, som det låter. Knark på ljud, och det ska faktiskt funka.

Någon som testat det här programmet, som förövrigt finns att köpa på deras hemsida i-doser.com

Och, ja, det finns på en del trackers..

Har kompisar som laddat ner det, och testat, och för dem har det funkat.

Eller, de har aldrig knarkat förut, men de har känt något slags rus iaf.

I programmet så finns det allt från majja till meth. Även French Coffe.

Ni som laddar ner eller köper, så sägs det att för att det ska funka måste man tro på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man bli beroende? :ph34r: , nej skojja bara ^_^

Aja, skadas hjärnan på nåt sätt eller? :P

VÄnta ett tag så ska jag fixa in lite information :>

Och det verkar faktiskt fungera om man tror på det,jag är faktiskt ganska yr nu. tror det är dags att sluta.

--

Heroin

Recreational (VERY STRONG)

30 Minutes

For a much stronger dose than our popular OPIUM, here is Heroin. We get constant reports of feeling a surge of euphoria rush accompanied by a warm flushing of the skin, a dry mouth, and heavy extremities. Following this initial euphoria, the user goes on the nod, an alternately wakeful and drowsy state. You will dream while awake, and be awake while you dream. Unlike any dose we have. If you have tried our opium dose, times it by ten and you are close. Just like the real thing, without the instant addiction and horrific side effects, but still strong beyond belief. New users please try Opium. Experts and those wishing to push the limits, we wish you luck. You'll need it.

Heroin för en del och ecstasy för en del :sneaky:

Ecstasy

Sexual (VERY Strong)

30 Minutes

Let's face it. Sometimes you just want to MAKE it happen, and make it happen hard and good. Ecstasy was designed to bring you to the mind-state of near orgasm. Our strongest, fastest, sexual dose- we do not recommend this for casual users. Bring that experience to the NEXXXT level with Ecstasy. This is not for romance. This is not for cuddle. This was designed to make you explode in pure ecstasy, tingle your body, and melt your soul.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VÄnta ett tag så ska jag fixa in lite information :P

Och det verkar faktiskt fungera om man tror på det,jag är faktiskt ganska yr nu. tror det är dags att sluta.

--

Heroin

Recreational (VERY STRONG)

30 Minutes

For a much stronger dose than our popular OPIUM, here is Heroin. We get constant reports of feeling a surge of euphoria rush accompanied by a warm flushing of the skin, a dry mouth, and heavy extremities. Following this initial euphoria, the user goes on the nod, an alternately wakeful and drowsy state. You will dream while awake, and be awake while you dream. Unlike any dose we have. If you have tried our opium dose, times it by ten and you are close. Just like the real thing, without the instant addiction and horrific side effects, but still strong beyond belief. New users please try Opium. Experts and those wishing to push the limits, we wish you luck. You'll need it.

Jag lyssnade på den till 100% men jag märker ingenting :ph34r:

Kanske ere mina hörlurar som e för dåliga, eller kanske ska man vara avslappnad å blunda, rätt så jobbigt eftersom man ska lyssna i 30 min ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnade på den till 100% men jag märker ingenting :ph34r:

Kanske ere mina hörlurar som e för dåliga, eller kanske ska man vara avslappnad å blunda, rätt så jobbigt eftersom man ska lyssna i 30 min ^_^

Visserligen var jag riktigt avslappnad från början också så jag vet inte och att jag satt i ett mörkt rum..Och jag är väldigt trött så det kan ju vara för att jag är avslappnad och trött före så jag vet inte riktigt..

Men kanske :P

--

Jag har ont i ögonen och magen efter att ha lyssnat på opium ett tag nu :>

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.i-doser.com/readexp.htm

Där kan ni läsa vad andvändare tycker ^_^

Edit: har lyssnat på morfin nu och jag skulle skriva i skrikrutan på GTAnytt.se, jag trodde jag skrev rätt men sen när jag kollade efter en stund så hade jag skrivit Pixiegnom: är jag siter jag ensam å knarkar ljud /: och de gick skitsegt att läsa de :ph34r:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

90% inbillning, 10% biologisk effekt, vilka droger man än tar. (bra att ha som citat om man vill sluta m. droger iaf) :ph34r:

Om jag ska vara ärlig, så tror jag att man skulle kunna bli påverkad av ljuden, om man är inställd på det så att säga. Väldigt obilogiskt, men iaf. Hjärnan kan ju verkligen luras ibland. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

90% inbillning, 10% biologisk effekt, vilka droger man än tar. (bra att ha som citat om man vill sluta m. droger iaf) :ph34r:

Om jag ska vara ärlig, så tror jag att man skulle kunna bli påverkad av ljuden, om man är inställd på det så att säga. Väldigt obilogiskt, men iaf. Hjärnan kan ju verkligen luras ibland. ^_^

Som när man dricker alkohol och lurar sig själv att man är full? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...