Jump to content

De dummaste du någonsin har gjort..


Helpiswhatiwant
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 210
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi säger såhär, vad skulle ni göra om en katt hoppade upp och rev hål i era ögonlock?

Inte fan skulle jag slänga honom

Påminner mig om gången jag skulle lyfta en polares katt och råkade ta han på pungen :rolleyes: Slutade med en uppriven handled.. :)

Kan tillägga att jag inte slängde katten efter det...

Edit: Dö Lajnux :teehee:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte fan skulle jag slänga honom

Påminner mig om gången jag skulle lyfta en polares katt och råkade ta han på pungen :rolleyes: Slutade med en uppriven handled.. :)

Kan tillägga att jag inte slängde katten efter det...

Edit: Dö Lajnux :teehee:

Okej men det var 2 årsen, och tänk på hur jävla ont det gjorde!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iof var du kanske inte jätteseriös heller ;)

Exactramento!

Vettefan vad jag skulle göra. Tycker inte ens om katter.. skumma, smygande och har allting något fuffens för sig :lol:

Kanske sätta den i en stor gryta och koka kattsoppa :blink: Smaskens :lol:

Seriöst svar : Tror jag skulle slänga den i väggen eller låsa in den i någons rum (inte mitt dock, kattjäveln ska INTE riva sönder sackosäcken & mina älskade Hälge-lakan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En båt är ett flytande transportmedel. Han menar en jävla båt, ok?

Jaja skitsamma

Föresten SiXxe du är inte den enda som har snott en båt

I Sommras var jag och några kompisar ute och fiskade typ dygnet runt i ungefär 3 veckors tid.

Där vi var låg det alltid båtar, dom flesta var låsta, en del var olåsta.

vi fick för oss att försöka bryta upp ett utav låsen till båtarna och på nått sätt lyckades vi, vi var ut med båten runt 1 timme, när vi kom tillbaka till land och hade dragit upp båten på land en bit så kom dom som ägde båten, jag och den andra drog iväg till andra sidan av bron vi var vid på direkten, sen när vi såg att dom som hade ägt båten hade dragit drog vi fram igen.

Dom andra vi var med var ju så snälla att dom sa att det var vi också och att dom som ägde båtfan skulle polisanmäla etc etc

Vi klarade oss också utan anmälan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag bodde i Orsa så, under en Orsayra - för er som inte vet det är det en relativt känd yra under sommarlovet - så fick jag och 4 andra tag på en hammare och så gick vi runt och hammrade på lite saker. Sedan såg vi en bil och stod och tittade och det var ju mörkt så vi såg ingenting i bilen. Så då tog jag till hammarn och drog till en smäll på huven och ett fönster. Men tydligen var det vi såg som svart tydligen sånt där man har för fönstret när man ska sova i bilen och inte vill att solljuset ska komma in så dörren öppnade sig och den mest arga och muskulösa skåningen jag har sett kom ut stigandes och vrålade. Jag sprang den snabbaste kilometern på fot någonsin då. Satte personligt rekord i hur långt jag sprang med långa steg. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta äga en katt eftersom du uppenbarligen inte verkar veta hur man behandlar dem om de beter sig sådär...

Jag ska säga en sak, våran katt är en inne-katt och han blir helt :P wacko när han kommer ut och han hade smitit ut så vi måste fånga in honom. För att han är dessutom en dyr katt kostade oss 2000 kr om det är nån som bryr sig, ren rasig burma :) . Det var en kille som blev riven en dag efter mig han smet ut igen (jävlar)

Killen blev blodig i hela ansiktet och hans brorsa och pappa ville sparka ihjäl katten :P . Men I alla fall så förlät jag mig själv för att va så dum att ta upp katten i famnen, end of story.

Men jag gjorde en ny dum sak idag, käkade en Chocklad kaka och glömde att läsa backpå paketet, den innehöll alltså nötter. Jag fick ett anfall <_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...