Jump to content

Projektet ny GTAsida.


SlewME
 Share

Recommended Posts

Jaja, ignorera kritik bara.
Tar gärna emot kritik från vettigt folk. Men att skriva som du gör är bara nedsättande och allmänt gnälligt, så beteer sig surtanten i lägenheten ovanpå mig :D.

Gillar du inte idén med en svensk gtasida så är det ok för mig, men jag eller de andra bryr oss inte - så vad tillförde ditt inlägg för kritik?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar gärna emot kritik från vettigt folk. Men att skriva som du gör är bara nedsättande och allmänt gnälligt, så beteer sig surtanten i lägenheten ovanpå mig :D.

Gillar du inte idén med en svensk gtasida så är det ok för mig, men jag eller de andra bryr oss inte - så vad tillförde ditt inlägg för kritik?

Vad du skrev nu var typ "Du får gärna kritisera, men vi bryr oss inte, så varför kritiserar du egentligen?". :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer inte få en medlem som heter Ceone automatiskt eftersom denna site in te har något med gtasajten att göra, hur många gånger måste saker sägas innan det har gått ut till alla? :D

Ett par tusen ggr. En gång för varje medlem.

Alltså:

Den nya siten kommer INTE ha något som helst med GTAsajten att göra - alltså kommer det INTE skapas några automatiska medlemmar och liknande för er.

Den nya siten kommer INTE ha ett eget forum, så det är fortfarande det här man är på. Den nya siten kommer heller INTE ha någon som helst koppling till det här forumet föröver det faktum att de flesta som surfar på den nya siten antagligen också hänger här.

Den nya siten kan och kommer INTE heta GTAsajten.

Se det som såhär - GTAsajten läggs ner. Samtidigt hittar ni en annan GTAsida utan forum. Så kommer det vara, nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid någon som ska vara negativ, du behöver inte besöka sidan? Visst?

Intresset är stort och inte minst här på GTAsajten, så varför ens kommentera?

Folk som medgivit att de är intresserad av att hjälpa till, notera att detta endast är en intresselista och inget som är fastslaget.

Deltanator

GiZmo

kobbe

Qouad

Vice.

Siana

samuelszon

the-copy

Skriv upp mig också, är intresserad av att hjälpa till med något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte bara läsa igenom tråden nu?

För att jag har 14 minuter kvar av min rast och måste kolla igenom resten av forumet. Hinner inte efter jobb, för då skall jag plugga, skriva in mig för högskoleprovet, skriva ut gammla prov, lämmna in papper till Lunds tingsrätt innan rättegången, städa, mata Börje, klippa mig och fixa veckans intervju.

Så om du inte kan vara snäll och hjälpa mig så får jag kolla igenom tråden imorgon. :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag har 14 minuter kvar av min rast och måste kolla igenom resten av forumet. Hinner inte efter jobb, för då skall jag plugga, skriva in mig för högskoleprovet, skriva ut gammla prov, lämmna in papper till Lunds tingsrätt innan rättegången, städa, mata Börje, klippa mig och fixa veckans intervju.

Så om du inte kan vara snäll och hjälpa mig så får jag kolla igenom tråden imorgon. :D

Något namn är, såvitt jag vet, inte bestämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som anmält intresse för att skriva nyheter eller på annat sätt hjälpa till på sidan är följande personer;

Deltanator

GiZmo

kobbe

Qouad

Vice.

Siana

samuelszon

the-copy

RavenE

Pico

Sidans design har lite finputs att fixa till och därefter så är det bara för mig att lägga in designen med sidan.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilka mer plan än som nyhetsraportörer behöver ni hjälp med?
Nyhetsskribenter kan vi inte få för mycket av. Designer har vi, kodare har vi, administratörer har vi, moderatorer är inte bestämda. Det vet jag inte i nuläget, kommer att köra igång sidan när den är klar och då kommer vi ganska snart se vad som behövs.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nyhetsskribenter kan vi inte få för mycket av. Designer har vi, kodare har vi, administratörer har vi, moderatorer är inte bestämda. Det vet jag inte i nuläget, kommer att köra igång sidan när den är klar och då kommer vi ganska snart se vad som behövs.

Vad ska de göra om ni nu inte ska ha forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...