Jump to content

Projektet ny GTAsida.


SlewME
 Share

Recommended Posts

Nyhetsskribenter kan vi inte få för mycket av. Designer har vi, kodare har vi, administratörer har vi, moderatorer är inte bestämda. Det vet jag inte i nuläget, kommer att köra igång sidan när den är klar och då kommer vi ganska snart se vad som behövs.
Skriva kan jag ju, dock är jag varken informativ eller informerad om GTA-världen, och vad som kan tänkas hända där.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Jan 24 2007, 12:53' post='835576] Shoutbox är en bra idé, även ett röstingssystem på artiklar kanske vore en bra oxå?

BOT

Mycket bra idé med röstsystem för nyheter. Detta gör att man kan bedömma kvalité på den skribent som är ansvarit för nyheten. Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att ni skojar när ni frågar detta igen, så jag vill passa på att skratta. :D

Om det inte var ett skämt, så blir jag rädd... :D

Aja, en ny svensk sida med gtanyheter är väldigt välkommet tycker jag, och om det nu är gamla erfarna gtasajtare som håller i det så kommer du det såklart skapa fina förutsättningar för en stabil grundbas av besökare.

Sen vet jag inte om Hultan har något emot att länka elelr på något annat sätt samarbeta med den nya sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att ni skojar när ni frågar detta igen, så jag vill passa på att skratta. :D

Om det inte var ett skämt, så blir jag rädd... :D

Aja, en ny svensk sida med gtanyheter är väldigt välkommet tycker jag, och om det nu är gamla erfarna gtasajtare som håller i det så kommer du det såklart skapa fina förutsättningar för en stabil grundbas av besökare.

Sen vet jag inte om Hultan har något emot att länka elelr på något annat sätt samarbeta med den nya sidan?

Hultan har erbjudit dit att länka till nya hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...