Jump to content

Vinterfotografering


pillipossa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppsan, hade glömt bort denna tävling totalt. Har dock pillat ihop ett litet bidrag. :ph34r:

Tog denna bild i julas, tänkte att det var en fin idé och jadå, tycker att resultatet blev jäkligt schyst faktiskt. Det är en julgran, sure, men till vintern hör ju julgranar till, eller hur. ^_^

Bilden är väldigt liten och detta är orginalstorleken (100%). Orsaken är för att det är taget med en 1.3 megapixelskamera. Har fixat och gjort ljuset lite mörkare och lagt dit en ram, det är egentligen det enda.

EDIT: Hur gör man som Nord (dåvarande A.A) gör? "Reason to edit: bajs"?

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställer troligen upp med någon av dessa (som jag tog alldeles nyss):

Frågan är nu med vilken... Kanske tar något bättre i helgen också, vi får se.

Jag tycker att du borde ta den första. Den har verkligen vinter i sig, en vacker vinterdag.

Den andra så hade hunden vänt ryggen till, vilket blir lite negativt. Om hunden skulle tittat in i kameran vore det en annan grej.

Den tredje så gillar jag inte stugan i bakgrunden, falurött passar in på sommaren! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du borde ta den första. Den har verkligen vinter i sig, en vacker vinterdag.

Den andra så hade hunden vänt ryggen till, vilket blir lite negativt. Om hunden skulle tittat in i kameran vore det en annan grej.

Den tredje så gillar jag inte stugan i bakgrunden, falurött passar in på sommaren! <_<

Väldigt katt-liknande hund det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bidrag:

Om jag inte vinner vet jag inte vad jag tar mig till.

Edit: Syns bilden för er, för det gör den inte för mig? ^^

Edit: WTF? Bilden syns ju inte på ImageShack.

Edit2: Lägg upp den på GTASajten istället, blir mycket enklare då.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställer troligen upp med någon av dessa (som jag tog alldeles nyss):

p><p> <a  href=%7Boption%7Dhttp://img142.imageshack.us/img142/4034/mojaw7.th.jpg

%7Boption%7Dhttp://img219.imageshack.us/img219/3518/sparkpo3.th.jpg

Frågan är nu med vilken... Kanske tar något bättre i helgen också, vi får se.

Tredje imo :)

Mitt bidrag blir troligtvis denna:

%7Boption%7Dhttp://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/3mljsj1yiw.jpg' alt='3mljsj1yiw.jpg'>

Får säkert ingen röst. Men ändå.

Såg att snön på träden inte syntes så bra. Orkar inte heller göra något ramliknande.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alldeles för mycket oskärpa i bakgrunden, ser inte alls bra ut. När jag först såg den lilla preview-bilden förväntade jag mig något riktigt bra, men blev lite besviken när jag såg hela bilden. Tycker att du helt klart ska "göra om" bilden eller ta en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...