Jump to content

24


Merkky
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Avsnitt 16. :) Bra avsnitt!

Wtf, nu kommer väl det otroliga "badboy" skiftet jag har väntat på, Gredenko ligger för döden och den andra araben är fångad. Nu kommer nån turk och ska ta över. Och det var skönt att se Palmer igen, ända tills han blev en adrenalin junkie och ska börja bomba allting, seriöst? Fueck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

e19

Fan nu är 24 riktigt bra, syftar inte just på det här avsnittet men hela säsongen om man tittar tillbaka och ser hur mycket som hänt och teasern till nästa avsnitt kan jag bara konstatera att detta är den bästa serien som någonsin är gjord.

Spoiler wtf? Känns inte som det behövdes men jag helgarderar och kör med det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag förstår mig inte på hur folk tycker 24 är bra. I varje säsong så springer Jack Bauer till en person med bil, "My name is Jack Bauer and I work for the United States of Americat. I need to take your vehicle. Thank you." Så drar han ur personen ur bilen och drar iväg. <- Inte speciellt spoiler-aktigt så klaga på om ni vill klaga.

Och en massa andra konstiga saker och klichéer. Usch och fy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår mig inte på hur folk tycker 24 är bra. I varje säsong så springer Jack Bauer till en person med bil, "My name is Jack Bauer and I work for the United States of Americat. I need to take your vehicle. Thank you." Så drar han ur personen ur bilen och drar iväg. <- Inte speciellt spoiler-aktigt så klaga på om ni vill klaga.

Och en massa andra konstiga saker och klichéer. Usch och fy.

Jag kan lova dig, det händer mer än att han tar en bil eller två. Och om du blir insatt så jävlar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår mig inte på hur folk tycker 24 är bra. I varje säsong så springer Jack Bauer till en person med bil, "My name is Jack Bauer and I work for the United States of Americat. I need to take your vehicle. Thank you." Så drar han ur personen ur bilen och drar iväg. <- Inte speciellt spoiler-aktigt så klaga på om ni vill klaga.

Och en massa andra konstiga saker och klichéer. Usch och fy.

Tur att det verkar som att du följt alla sex säsongerna och kollat alla avsnitt, för exakt det där här faktiskt i varje!!!!!

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

e23-24:

Underbart bra slut enligt mig, undrar om det kommer en sjunde säsong, måste googla på det nu. Vad fan ska Jack göra nu? Försvinna helt och hållet helt ensam eller? Var spännande som fan när dom var på oljeriggen. Och jag blir arg att man aldrig fick veta hur det gick för Doyle. Blev han blind eller?

Edit: Dom siktar på två säsonger till verkar det som. Och det ska bli dramatiska ändringar i serien säsong 7...

Klicka

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur spoileraktigt detta är men kanske lite så...

Skaparna har förut sagt att de låter publiken bestämma, finns intresset för serien kommer den att fortsätta. Jack skrev väl på för 2-4 säsonger till förra året nångång. Nästa säsong har premiär likt denna i Januari nästa år.

ep 23-24

Ang. slutet då.. blev lite missnöjd faktiskt, twistarna innan slutet var vassare än själva slutepisoderna tycker jag, även om det såklart var bra avsnitt. Hade gillat en cliffhanger istället för det här mopsiga slutet...

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...