Jump to content

24


Merkky
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WTF, hur ska dem kunna gjöra en säsong 7 efter detta usla slut!? :wacko:

Efter 24 månader får CTU ännu ett nytt hot om en gignatisk vätebomb ska smälla av i LA, CTU försöker få tag på Jack, När de får tag på Jack så vill han inte, för han vill bara försvinna, efter många men går Jack med på det, Jack hittar vätebomben.. Jack desarmerar den i sista sekund som vanligt, Jack går och gömmer sig, slut på säsong 7.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Tror det bli nytt bumprekord för mig. Heja heja.

Hur som helst: 24.Day.7.Preview.WS.PDTV.XviD-SFM

Verkar grymt bra. Vet ju att previews är klippta och gjorda för att fånga tittarens intresse, men gillar twisten:

Tony Almeida lever!

OMG OMG! 24 är en av de bästa serierna. Jag kunde inte hålla mig för spoilern så jag kikade in.

Han är i liv

. En av mina favoritkaraktärer.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad härligt med en säsong till, älskar verkligen 24. Mina tankar när jag såg trailern var bara ett stort WTF!

Detta verkar helt klart lovande med ett nytänkande och en vändning som inte många kunde rälna med innan. Dock så är jag medveten om att trailern är gjord för att locka publiken, men det här verkar helt klart lovande.

Längtar redan :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh! Nu har jag sett den :wub:

Vem i heldans namn kunde tro att

Tony

blir

ond

? Och Jack jobbar för

F.B.I

? Och han nu ensam kommer rädda USA som vanligt.

Tony

och

Jack

har ju sitt förflutet. Har han verkligen modet att

döda

eller

tortera

honom :rolleyes:

Men men, trailer som sagt, men det ser ut att bli sjukt spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har lust att påminna mig om

hur Tony "dog"

?

Ah.

I slutet av S04 så fejkade ju Jack sin egen död för att inte bli tillfångatagen av kineserna. De enda som visste att han levde var Chloe, David Palmer, Michelle och Tony. I början av S05 så blev Palmer skjuten. När Michelle fick reda på det ville hon till CTU. När hon skulle sätta sig i sin bil sprängdes den. Toyn rusade ut, och en annan del av bilen sprängdes. Båda blev förda till CTU. Michelle dog, och Tony smet från sin säng för att ta reda på vad som hänt henne. Han ser att Michelle har dött när han kommer åt en dator. Tillsammans med Christopher Henderson var han inlåst på CTU's sjukavdelning när terrorister släppte ut nervgas i byggnaden. Tony bestämmer sig för att döda Henderson, tvekar. Henderson vaknar och sticker Tony med en spruta. Henderson smiter, Jack rusar in och omfamnar Tony, hans "sista" ord blir She's gone, Jack... och sen tar avsnittet slut.

Jag översatte "lite" från engelska Wikipedia. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Med tanke på att det inte alls var relaterat till något som händer i serien, så tyckte jag inte att det var värd en spoiler, eftersom det inte var någon spoiler.

Alltså, Jack blir INTE neger den här säsongen heller.

Så det så. :(

Hahahaha, fyfan vad jag började skratta åt den där över ett och ett halvt år gamla posten. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, fyfan vad jag började skratta åt den där över ett och ett halvt år gamla posten. :(

Hihi, självklart. ^^

-----

Har sett Redemption, rätt så bra är allt känslan.

Jack blir inte neger nu heller, men det finns en hel del annat att gotta sig i. Tycker den binder samman "the old" med "what to come" ganska bra, eftersom man inser att Jack inte direkt frivilligt återvänder till USA där säsong 7 kommer börja osv. (spoiler i spoilern nästan, men alla har väl sett preview:n?)

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också sett Redemption nu.

Första 30 minutrarna var rätt sega, men lyckades väldigt bra med att bygga upp stämningen och satte ribban på en lagom nivå till resten av filmen. Gillade verkligen färgtonen i den nya miljön. Tycker även de lyckades bra med miljöbytet utan att förstöra 24-känslan. Tummar upp åt Redemption och en förväntansfull Hew ställer sig i skaran som längtar till säsong 7 :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också sett Redemption nu.

Första 30 minutrarna var rätt sega, men lyckades väldigt bra med att bygga upp stämningen och satte ribban på en lagom nivå till resten av filmen. Gillade verkligen färgtonen i den nya miljön. Tycker även de lyckades bra med miljöbytet utan att förstöra 24-känslan. Tummar upp åt Redemption och en förväntansfull Hew ställer sig i skaran som längtar till säsong 7 :)

Kunde inte hålla med mer, var lite nervös för hur dom skulle kunna hålla 24 känslan, men dom lyckades ändå. Sen blev jag lite skeptisk när jag förstod att den skulle utspela sig under två timmar, det kändes bara, som, vad hinner man göra på två timmar utan att det ska bli helt mongo? Men, dom lyckades!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kunde inte hålla med mer, var lite nervös för hur dom skulle kunna hålla 24 känslan, men dom lyckades ändå. Sen blev jag lite skeptisk när jag förstod att den skulle utspela sig under två timmar, det kändes bara, som, vad hinner man göra på två timmar utan att det ska bli helt mongo? Men, dom lyckades!

Jag håller med vidare, men ställer samtidigt en fråga om det är någon annan som kommer ihåg samma sak som mig, nämligen att det finns något i bakhuvudet på mig som säger att de skulle gått ifrån "real-time events" för filmen, eller är det något jag drömt ihop?

Eller juste, är det så att det är den riktiga "24 the movie" som ska bli en "riktig" film som det gällde? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...