Jump to content

24


Merkky
 Share

Recommended Posts

Slutet på fjärde! :mellow: Spoiler: När atombomben smällde nu, gud va spännande det var. Det är som, det var ju avslutningen på en säsong, när dom lyckades avvärja en atombomb, men nu smäller det i fjärde avsnittet. Synd att Curtis skulle dö, men ändå spännande och bra!

Spoilah!

< Dog verkligen Curtis? :ph34r: Hur som helst var hela säsongspremiären av Säsong 6 skitbra, trodde aldrig att det skulle bli en sån fyverkeripjäs så tidigt in i säsongen. >

Gief Me s06e05 plxz !

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spoilah!

< Dog verkligen Curtis? :ph34r: Hur som helst var hela säsongspremiären av Säsong 6 skitbra, trodde aldrig att det skulle bli en sån fyverkeripjäs så tidigt in i säsongen. >

Gief Me s06e05 plxz !

Det finns en first part av 05 :mellow: ... fast den är bara 12 minuter av episoden :D

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg precis avsnitt 5. Spoiler:

Grymt spännande. Grymt att man fick veta vem Jacks bror är, och att det var samma person som hjälpte presidenten i 5 säsongen var bara för svårt att förstå själv. Älskar hur man ser på Jack nu, vad han har varit med om och att han kan göra nästan vad som helst. Slutet :lol: undrar om han kommer att döda sin bror eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Båda sin brorsa redan nu kommer han garanterat inte göra, han kommer vänta en stund och hoppas att han får något ur honom, Graham kommer säga någon lös ledtråd, och sedan försvinner Jack. Efter det kommer Jack tro att Graham inte vet något mer och inte tänka mer på det. Då kommer istället Graham komma in i handlingen och förska sätta Jack ur spel, om man säger så.

Mitt tips. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss sett första 5 avsnitten av säsong 6 och den ser ut att bli lika bra som 5:an om inte bättre.

Som någon redan sa är det väl lite overkligt att |SPOILER]han redan springer efter 1-2 timmar när han blivit torterad i 2 år och fått en kniv i armbågen av Fayed och ett spjut(?) eller va de var i ryggen.

Att den där biologiska bomben eller vad man kallar den på svenska skulle gå redan i avsnitt 4 var ju väldigt oväntat, sånt brukar hända i slutet, men det är ju också därför 24 har blivit så bra. För att inte tala om Curtis död, jag trodde faktiskt att Curtis skulle skjuta Assad före för att sedan bli skjuten av Jack men allt är oväntat och 24 är tillbaks :lol: .

Längtar till avsnitt 6, efter allt som har hänt så tror jag faktiskt han dödar sin bror, jag vet inte varför men av nån anledning tror jag de fast jag får hoppas att jag har fel :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket jävla bra avsnitt (7) (:!!!:)

Trodde att det skulle bli svårt att göra en lika bra säsong som 5:an var men hittills har dom lyckats väldigt bra :ph34r:

Fantastiska skådespelarinsatser i de här avsnittet...

:rolleyes: :'( Att tänka sig att Jack's far är bakom allting

Är det någon som vet vad de där "CC" betyder ?

Alltså den dära sprutan som man inicierade (stavning?) in i Jack's bror när han blev torterad/förhörd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket jävla bra avsnitt (7) (:!!!:)

Trodde att det skulle bli svårt att göra en lika bra säsong som 5:an var men hittills har dom lyckats väldigt bra :ph34r:

Fantastiska skådespelarinsatser i de här avsnittet...

:rolleyes: :'( Att tänka sig att Jack's far är bakom allting

Är det någon som vet vad de där "CC" betyder ?

Alltså den dära sprutan som man inicierade (stavning?) in i Jack's bror när han blev torterad/förhörd?

Om jag har förstått det rätt är det ett medel som skapar oerhörd smärta i hela kroppen när det injeceras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 8 & 9!! :rolleyes: Enkelavsnitt duger, dubbelavsnitt äger.

Undrar om det kommer att smälla en till abomb eller inte. Dom kan inte dra ut på det så att det inte skulle göra det. Och jämt i 24 så brukar det bli ett "badboy" skifte i mitten. Alltså att personen som man tror är högsta hönset visar sig vara långt ner i näringskedjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har förstått det rätt är det ett medel som skapar oerhörd smärta i hela kroppen när det injeceras.

"CC" är bara mängden. Men det som injicierades är, som du skrev till för att skapa smärta i kroppen, något slags nervgift.

Det är helfestligt att svara på gamla inlägg.

Såg nu att avsnitt 10 släppts, mycket trevligt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 11 var bra som vanligt! :rolleyes:

Fan man vill ju att dom ska hitta Gredenko, men ändå inte. Det är lite att man vill att katastrofer ska hända, och nu när han har en stor atombomb också. Minns i säsong fem avsnitt 11 eller vad det var, när narvgasen spreds inuti CTU och så många dog. DÅ är det spännande.

:) Och presidenten får inte dö, och jag gillar nästan negern lite också! (w00t)

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...