Jump to content

Dagens LOL


VickeX
 Share

Recommended Posts

Haha, nyss hände en ganska häftig sak. Jag skulle hoppa ett uniqe stunt med en polismotorcykel. Men jag kom för kort och landade precis på kanten på landningsstället som var uppe på ett hustak. Jag ramlade av motorcykeln och den fastnade inne i kanten. Jag testade att kliva på motorcykeln men då blev hela bilden lustig och man såg Vic falla, och runtom var det ungefär som när man drar med en ruta över något som inte svarar i windows ni vet? (Upprepat mönster) Och skivan i PSP:t slutade snurra, sedan efter några sekunder så blev det grått, samtidigt som Vic fortfarande låg i en position som när man ramlar. Och efter ytterligare några sekunder så stog jag på gatan nedanför huset -_-

Ah, sånt händer jätteofta om man leker lite väl mycket med Cheatdevice och försöker komma till ställen man inte ska komma till :wacko:

Varför GIF? :lol:

Man tar filmerna frame för frame, och det är alltså väldigt många printscreens efter varann som sätts ihop. Därför blir det GIF, och utan ljud. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 months later...

*bump*

Såg en ganska rolig grej idag när jag spelade :blink:

Jag var vid safehouset på andra ön, mittemot tviolit. Jag hade just kommit ut när en polis springer förbi mig och verkar ha sikte på en fotgängare. Snuten vill vara duktig och försöker slå ner gubben. Efter några sekunder drar han fram en, vad jag tror att det var, Micro SMG och börjar skjuta på stackarn. Han klarar sig dock, och ...hör nu, här kommer det roliga... istället är det polisen som stupar :lol: Väl när han är död och vapnen ligger på marken bara att plocka upp, så inte fan finns där nån Micro SMG, utan bara det samma vanliga, en batong och en pistol.

Hahaha!! :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*bump*

Såg en ganska rolig grej idag när jag spelade :blink:

Jag var vid safehouset på andra ön, mittemot tviolit. Jag hade just kommit ut när en polis springer förbi mig och verkar ha sikte på en fotgängare. Snuten vill vara duktig och försöker slå ner gubben. Efter några sekunder drar han fram en, vad jag tror att det var, Micro SMG och börjar skjuta på stackarn. Han klarar sig dock, och ...hör nu, här kommer det roliga... istället är det polisen som stupar ;) Väl när han är död och vapnen ligger på marken bara att plocka upp, så inte fan finns där nån Micro SMG, utan bara det samma vanliga, en batong och en pistol.

Hahaha!! :P:lol:

Ett äktalol. Polisen är kul. Såg även en polis som var I slagsmål med en kriminell (som alla vet ser biltjuvar etc. speciella ut) och sedan får två andra fotgängare spader och börjat också slå på polisen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Haha, nyss hände en ganska häftig sak. Jag skulle hoppa ett uniqe stunt med en polismotorcykel. Men jag kom för kort och landade precis på kanten på landningsstället som var uppe på ett hustak. Jag ramlade av motorcykeln och den fastnade inne i kanten. Jag testade att kliva på motorcykeln men då blev hela bilden lustig och man såg Vic falla, och runtom var det ungefär som när man drar med en ruta över något som inte svarar i windows ni vet? (Upprepat mönster) Och skivan i PSP:t slutade snurra, sedan efter några sekunder så blev det grått, samtidigt som Vic fortfarande låg i en position som när man ramlar. Och efter ytterligare några sekunder så stog jag på gatan nedanför huset :whistling:

Precis hänt mig också, fast på PS2!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här fick mig att skratta: I Pressing Issues tror jag att det var, så sa en snubbe detta "Last year, 1 of 5 children born in Sweden were robots"

:innocent:

Rockstar måste ha en svensk med i teamet!

Har för mig att det fanns nån Eriksson i sluttexterna till LCS, men jag är inte säker. Jag tror åtminstone att förnamnet var rätt svenskt. Nån med tid och lust kan kolla på youtube eller nåt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha en skit roligt grej hände mig idag, jag gick på berget (??mount chilad??) o tänkte nå toppen, när jag var typ skit nära så råka jag ramla ner. Det roliga var att han liksom sprang ner på berget ända till marken, han hade liksom huvud i marken och sprang :confused: senare när jag körde 2 player med min kusin körde vi typ i en polisbil och plötsligt ramla vi typ o hela bakgrunden blev blå sen hamna vi i marken..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha en skit roligt grej hände mig idag, jag gick på berget (??mount chilad??) o tänkte nå toppen, när jag var typ skit nära så råka jag ramla ner. Det roliga var att han liksom sprang ner på berget ända till marken, han hade liksom huvud i marken och sprang :naughty: senare när jag körde 2 player med min kusin körde vi typ i en polisbil och plötsligt ramla vi typ o hela bakgrunden blev blå sen hamna vi i marken..

Fel forum? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Köpte nyss VCS till mitt PSP, och när jag var (och fortfarande är) på...hmmm... Fjärde uppdraget tror jag det är

när man ska hjälpa phil cassidy (stavning?) Att hämta sprit från ett lager som Cholosarna tänt eld på, då när jag hade den sista lådan och såg timern ticka på... och en halvmeter från bilen tänkte jag "YES! Jag klarar det!" en halv seund senare... B0000000M!!!!!!... Mission failed...

Ganska irriterad blev jag :whistling:

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...