Jump to content

Varför låste ni SlewME:s tråd?


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Jag tycker den vara ganska intressant och jag tror säkert en del andra här på forumet också tycker. Det räcker med officiell trådar, forumet blir ju för fan bara tråkigt då.

Och kom fan inte och säg att jag ska ta mitt pick och pack och dra bara för jag tycker forumet är tråkigt. Så jävla odemokratiskt och löjligt av de som sköter det här forumet just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo tack, förvänta dig inte att denna förblir öppen. Hade en lång diskussion med A.A över PM, utan vidare resultat. Hade det inte varit just PM så hade jag inte tvekat att publicera det vi skrev - mycket underhållande från A.As sida.

Ett sånt ointresse för att vara hjälpsam har jag aldrig varit med om, han totalt igonerar medlemmarna som kommer och kritierarar hans metoder - tyvärr är det ju inte bara jag som tycker så, utan även alla som jag pratat med om detta.

Han skrev bland annat att "Mm, jo, jag skiter verkligen i medlemmarna. Hade jag gjort det hade jag aldrig lagt ner så pass mycket tid på forumet som jag gör."

Det han inte verkar fatta är att jag hellre ser hans avgång än att han sitter kvar, för han drar ner hela forumet i skiten och gör det inte till det bättre som han tror. Visst, han låser vissa trådar som bör låsas, men han låser nästan fler trådar som bör vara öppna.

Publicerade detta tillvidare, så att jag i alla fall fick något att publicera innan A.A kommer med nyckeln. Fyller på allt efter.

EDIT from here!:

En till sak jag funderat över är A.As sätt att förmedla sin makt genom att skylta med att han minsann kan se varningar och även varna, han skriver andras varningar helt öppet och gillar att göra det - det är tur att övriga i "staff" på sidan inte gör det. Kanske ska jag börja publicera A.As ipadress över hela GTAsajten? 81.233.82.***

Officiella trådar i all ära men vi behöver som sagt inte mer officiella trådar, ett forum går inte ut på att ha massvis med officiella trådar överallt. Om jag exempelvis vill spela CS så går jag in i den officiella cs-tråden och skriver det, har jag problem med steam så skriver jag en ny tråd - det är så jag använder forum. Nu måste man skriva allt som har med CS att göra i den officiella cs-tråden och allt blir en enda gröt, så får man skit för att man inte kan söka sedan, kul att söka igenom cs-tråden som är väldigt många sidor. Tacka vet jag trådsystemet.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är sorligt att man inte kan ha det bra på ett forum utan att hacka på dom andra.

Först var det StellHell, nu är det mig.

Att ni bara orkar.

SlewME, ja titta, vad tuff du är som kan ta fram mitt IP.

Kan väl vilken idiot som helst när man ber en klicka på en sida som reggar ens ip-nummer.

"Det han inte verkar fatta är att jag hellre ser hans avgång än att han sitter kvar."

Hahah, jaa a fan greta.

Och sen när tror du jag bryr mig om en kille med översittar attityd som vill att gtasajten skall vara honom till lags?

"Jag vet inte hur många gånger det här har sagts innan men det är ett privilegium, inte en rättighet att få vara på ett visst forum."

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är sorligt att man inte kan ha det bra på ett forum utan att hacka på dom andra.

Först var det StellHell, nu är det mig.

Att ni bara orkar.

SlewME, ja titta, vad tuff du är som kan ta fram mitt IP.

Kan väl vilken idiot som helst när man ber en klicka på en sida som reggar ens ip-nummer.

Ja, precis, visst är du tuff som kan se mina varningar? (och mer än gärna publicerar den)

@Btw, har aldrig klagat på Stellhell, han är bra - de tär inte ut.

HAHA, det roligaste var ju att du uppdaterade en blank vit sida 7 gånger innan du insåg att den var tom! :teehee:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, precis, visst är du tuff som kan se mina varningar? (och mer än gärna publicerar den)

@Btw, har aldrig klagat på Stellhell, han är bra - de tär inte ut.

HAHA, det roligaste var ju att du uppdaterade en blank vit sida 7 gånger innan du insåg att den var tom! :teehee:

Ja, tyvärr är jag inte så insatt i vad allting handlar om på internet och dess tillbehör då jag inte tillbringar hela mitt liv framför en dator.

Har även en skolgång + ett jobb som tim anställd att sköta.

Nej och jag sa inte att du specifikt klagade på honom heller.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah, jaa a fan greta.

Och sen när tror du jag bryr mig om en kille med översittar attityd som vill att gtasajten skall vara honom till lags?

"Jag vet inte hur många gånger det här har sagts innan men det är ett privilegium, inte en rättighet att få vara på ett visst forum."

Hoho, killen kan sina argument!

Jag är ju verkligen ensam om att vilja bli av med dig. Översittarattityd eller inte, folket på mina sidor - och här - känner sig tydligen bekväma med det i och med att jag blev framröstad till näst mest respekterade medlemmen på GTAsajten - tål att tänkas på.

Det är tråkigt att du är som du är och jag beklagar det verkligen, även du växer upp en dag.

Nej och jag sa inte att du specifikt klagade på honom heller.

Angående att jag inte klagar på Stellhell, det har inte GTApipfoolife eller x_simpa_x gjort heller, och det är bara vi som skrivit i tråden då du skrev ditt inlägg.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är tråkigt att du är som du är och jag beklagar det verkligen, även du växer upp en dag.

Jag tycker att du ska ta ditt förnuft till fånga och stänga av datorn och söka ett jobb.

Det märks verkligen att du har fått ett beroende.

Jag menar, när man blir ledsen för att någon är dum över internet, har det inte gått lite för långt då?

Vad du än säger min vän så avgår jag inte för att du vill det.

Där med basta.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du ska ta ditt förnuft till fånga och stänga av datorn och söka ett jobb.

Det märks verkligen att du har fått ett beroende.

Jag menar, när man blir ledsen för att någon är dum över internet, har det inte gått lite för långt då?

Vad du än säger min vän så avgår jag inte för att du vill det.

Där med basta.

Tror inte att du avgår heller, det är du för envis för att göra. Men ibland är det bra att inse att man gjort sitt.

Blir verkligen inte ledsen över att du är du :teehee:. Tycker bara att det är tråkigt att GTAsajten som är en annars bra sida dras ner av att vissa moderatorer inte vet varken in eller ut.

Sedan hurvida jag söker jobb just nu eller inte vet du ju faktiskt inget om.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fler än SlewME som vill att du ska avgå.

Stämmer bra det.

--------------------

Vi alla, eller iallafall de flesta, har sett och märkt StellHells sätt att jobba och det har gett ett resultat. Nämligen folk lyssnar på det han säger för att annars vet man helt enkelt inte vad som händer :teehee:. Efter detta har man sett hur A.A's sätt att uttrycka sig har blivit mer och mer likt StellHell's. Rätta mig gärna om jag har fel nu, det är bara så som jag ser/upfattar situationen. När du, A.A, säger "vad tuff du är som kan ta fram mitt IP." är det inte bättre att antingen tänka en extra stund då tills du kommer på något bra att säga eller också inte säga någonting alls?

Visst...visst, jag har inget med det här att göra alls egentligen, då jag aldrig stött på problem med någon admin/mod alls, iallafall inte sedan jag fick reda på att jag hade fler varningar än jag trode :P, men ändå.

Nu har vi kommit förbi perioden då en väldigt stor grupp på forumet ogillade StellHell's sätt att sköta sin uppgift. Ska vi då behöva dras med en alla mot A.A period också? Forumet var påväg att, iallafall i mina ögon, bli vad det var i början när jag kom hit igen.

Såg att Hultenius var inne precis när jag började skriva, skulle vara kul om han kunde komma med en kommentar...tror inte att han är allt för insatt dock.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar, när man blir ledsen för att någon är dum över internet, har det inte gått lite för långt då?

Skulle man inte ta åt sig det minsta utan alltid skita i vilket, då är man inte seriös på forumet utan man beter sig som pottzork mfl. och har med andra ord inte här att göra.

Moderatorerna har sista ordet i en diskution, det är bara att acceptera. Men det betyder inte att de har rätten att fullkomligt köra över medelmmar. De skall lyssna på vad folk har att säga och ibland vika sig för vad majoriteten vill. Man kan inte bara köra sitt eget stenhårda race....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi då behöva dras med en alla mot A.A period också? Forumet var påväg att, iallafall i mina ögon, bli vad det var i början när jag kom hit igen.

Såg att Hultenius var inne precis när jag började skriva, skulle vara kul om han kunde komma med en kommentar...tror inte att han är allt för insatt dock.

Tyvärr är det nödvändigt om man har en administatör/moderator som inte kan sköta sig jobb, så är det överallt. Om nu i A.As fall så många är missnöjda(vilket jag vet) så tycker jag att det är rätt att kliva fram och stampa med foten. Om man på ett jobb är missnöjd med sin arbetsgivare så (Ex.1):

1. Slutar man

2. Lever med det.

Om det däremot är 80% av alla på företaget som är det så är det (Ex.2):

1. Antagligen fel på arbetsgivaren

2. Då gör personerna något åt saken och tar tag i det.

I GTAsajtens fall är det mitt exempel 2 där.

Det är ganska typiskt sverige att bara sitta och rulla tummarna om något inte står rätt till, det tycker jag är fel. Om någon är missnöjd med mig så är jag glad om man tar upp det. Vet att vissa på Modarkivet var lite bittra på mig förut, då kom det fram(inte rätta vägen, men i alla fall) och jag bättrade mig.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr är det nödvändigt om man har en administatör/moderator som inte kan sköta sig jobb, så är det överallt. Om nu i A.As fall så många är missnöjda(vilket jag vet) så tycker jag att det är rätt att kliva fram och stampa med foten. Om man på ett jobb är missnöjd med sin arbetsgivare så (Ex.1):

1. Slutar man

2. Lever med det.

Det jag menade var att jag tycker det är synd att A.A har vänt en stor del av forumet mot sig, inte att folk reagerar.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade var att jag tycker det är synd att A.A har vänt en stor del av forumet mot sig, inte att folk reagerar.

Aha, my misstake.

Ja, det är tråkigt. Jag vet att han är en schysst person, det har han bevisat över MSN, han är faktiskt jäkla hyvens. Tråkigt att han inte kan vara det på GTAsajten också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fler än SlewME som vill att du ska avgå.

Oh yes.

--

A.As moderering är som sagt under all kritik och det förvånar mig att han får fortsätta förstöra forumet med sina märkliga trådstängningar m.m.

Officiella trådar? OFFICIELLA FUCKING TRÅDAR? BAH!

Den gode moderatorn verkar dessutom vara en bister människa som finner njutning i att jävlas med andra och spela mini-führer. Ett otroligt översitteri är vad det är och att jämföra A.As bisarra Gestapo-metoder med Stellhells umm... "hårdhandskar" är närmast en skymf. Stellhell gör det iaf för forumets bästa medan A.A gör det endast för att han KAN, vilket han brukar vara VÄLDIGT angelägen om att uppvisa! "Se på mig! Jag är moderator och jag gör vad jag vill!"

Och därmed inte sagt att A.A inte är en trevlig person irl.

SlewMe for mod!

Fantastiskt att det här äntligen kommer upp till diskussion btw! Tack för topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, ärligt A.A. Jag har inte tänkt på det ens, men när du ser att såhär många, och när det är respekterade och smarta medlemmar som har åsikter om ditt sätt, då kanske du borde tänka över ditt beteende och se om det finns nåt du kan ändra?

När folk var emot Stellhell så var det typ rabarben och folk i den stilen, nu är det Umberto, Slewme (som han sa, forumets näst mest respekterade), Qouad, Gtapimpfoolife med flera.

Du behöver inte avgå, absolut inte, men ta åt dig lite, för guds skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst, trodde inte så många tyckte såhär.

Men det är klart man får sig en funderare.

Men om nu läget är såhär så får vi försöka komma fram till en lösning.

Givetvis ska jag försöka bättra mig något annat sätt så att det blir bra.

Jepp, ska tänka igenom hur vi kan lösa detta.

Ja, får väl erkänna att jag har varit lite butter senaste tiden.

Får helt enkelt omvända mig till det positiva.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...