Jump to content

Varför låste ni SlewME:s tråd?


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Ja.

Hultenius startade sajten, alltså "födde" han GTAsajten, och således är han sidan och forumets mamma, DUH! (PUN INTENDED)

Vice. därimot är mycket överbeskyddande och vänlig som en bra fadersgestalt ska vara, och vill att vi alla ska må bra och leva i harmoni. Därför får han titeln Forumpappa.

Vem är du då? Deras bäbis som jämt skriker och inte ger dig för än du får som du vill? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mycket bra av A.A. Jag hoppas på förbättring. :lol:

--

Istället för alla dessa "officiella trådar" tycker jag att det skall skapas några nya subforum, t.ex. ett dator&internet-forum, ett tv&film-forum, kanske ett humor-forum osv... Jag tror det skulle öka aktiviteten på forumet.

--

Tråden bör låsas nu när den har uppfyllt sitt syfte.

Nej, det tycker jag inte.

Trådar låser man när:

1. De är oseriösa.

2. De spårar ur.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är du då? Deras bäbis som jämt skriker och inte ger dig för än du får som du vill? :lol:

Nej det är han som får sköta blöj bytena på alla bäbisar här.

@Umberto, ja det hade varit riktigt kul med en stor förändring till det positiva, men vi vet också att det bara är Hultan som kan ordna det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är han som får sköta blöj bytena på alla bäbisar här.

@Umberto, ja det hade varit riktigt kul med en stor förändring till det positiva, men vi vet också att det bara är Hultan som kan ordna det. :(

Tycker han själv är den som behöver blöjbyte. Han har haft en riktigt illa stank den senaste tiden. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker han själv är den som behöver blöjbyte. Han har haft en riktigt illa stank den senaste tiden. :ermm:

Får jag fraga vad StellHeLl har med det här att göra?! Blanda inte in honom i det här. Sedan kan ju du börja med att föregå med gott exempel...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, ska tänka igenom hur vi kan lösa detta.

Du har sagt att du ska bättra dig, visst, det är bra. Men fortfarande så har jag inte sett ett knysst om allt det andra som tagits upp gällande officiella trådar.

Du skrev i ett inlägg att allt hänger på Hultan, eftersom att han inte är här så är det ni mods och admins som får komma överens. Så, någon kommentar om detta, eller "jag ska bättra mig" kanske bara var gällande din attityd och inte vad gäller allt det andra som tagits upp ?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har sagt att du ska bättra dig, visst, det är bra. Men fortfarande så har jag inte sett ett knysst om allt det andra som tagits upp gällande officiella trådar.

Du skrev i ett inlägg att allt hänger på Hultan, eftersom att han inte är här så är det ni mods och admins som får komma överens. Så, någon kommentar om detta, eller "jag ska bättra mig" kanske bara var gällande din attityd och inte vad gäller allt det andra som tagits upp ?

Forumet kommer att bedrivas som vanligt, inga förändringar där. Varför liksom?

Vad det gällde var min attityd och hur jag valde att handla i vissa gärningar, där kommer ske förändringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumet kommer att bedrivas som vanligt, inga förändringar där. Varför liksom?

Av den simpla anledningen att de enda som gillar alla dessa officiella trådar är de duktiga forumiterna som får upp sin postcount genom att skriva "det finns en officiell tråd" överallt ;)

Det känns konstigt om man på ett forum ska vara tvungen att hålla sig till en enda tråd vad det än är med datorer man vill diskutera, till exempel.

Då stor del av oss forumiter (?) inte tycker om detta borde det inte kunna diskuteras lite om detta på något sätt? Ingen tråkig poll eller något sånt, kan bara va kul att se hur alla tänker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av den simpla anledningen att de enda som gillar alla dessa officiella trådar är de duktiga forumiterna som får upp sin postcount genom att skriva "det finns en officiell tråd" överallt ;)

Det känns konstigt om man på ett forum ska vara tvungen att hålla sig till en enda tråd vad det än är med datorer man vill diskutera, till exempel.

Då stor del av oss forumiter (?) inte tycker om detta borde det inte kunna diskuteras lite om detta på något sätt? Ingen tråkig poll eller något sånt, kan bara va kul att se hur alla tänker.

Ja gärna, diskutera på.

Ni ska få en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumet kommer att bedrivas som vanligt, inga förändringar där. Varför liksom?

Vad det gällde var min attityd och hur jag valde att handla i vissa gärningar, där kommer ske förändringar.

För att det var bland annat det denna tråd handlade om, vilket du totalt missuppfattade. Tråden handlade om DIG och ditt sätt att LÅSA trådar som det diskutreras i. Tråkigt att det sprang rakt förbi dig.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det var bland annat det denna tråd handlade om, vilket du totalt missuppfattade. Tråden handlade om DIG och ditt sätt att LÅSA trådar som det diskutreras i. Tråkigt att det sprang rakt förbi dig.

Men min vän.

"Forumet kommer att bedrivas som vanligt, inga förändringar där. Varför liksom?" - Detta är inget jag ansvarar för, utan jag kan bara säga mitt.

"Vad det gällde var min attityd och hur jag valde att handla i vissa gärningar, där kommer ske förändringar." - Och det innebär även mitt sätt att uppfatta diverse trådars existens eller ej.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara få säga att jag tyckte du skötte hela det här jättebra.

Du tog åt dig av kritiken och lovade att du ska tänka dig för i fortsättningen. Att du sedan satte upp den där tråden med förslag om officiella trådar eller inte är bara ett bevis på att du redan börjat lystra till medlemmarna. Fler moderatorer som du :lol:

Nöjd nu? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om allt som skrivits i tråden, och att officiella trådar hit och dit bara förstör är en viktig del.

Jag t.ex. tittar i princip aldrig i datorhjälp-tråden, och många klagar när det kommer topics om saker som bara är liite relaterade till denna, och tråden låses. Det ser jag som ett problem eftersom det säkerligen är fler än jag som inte tittar in i vissa officiella trådar men kunnat bidra med hjälp och så vidare om man istället fått starta nya topics som man på topicnamnet kan se om man kan hjälpa till med eller inte. Dessutom lättare ett ens fråga in glöms bort när flera komemr med frågor i en och samma tråd.

Ja, officiella trådar suger.

Allt blir grötigt osv. Skapar man en ny tråd om sitt problem får man en lösningen snabbt och effektivt.

Jag som skulle kunne hjälpa många, antar jag, tittar i princip aldrig i den tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Jo tack, förvänta dig inte att denna förblir öppen. Hade en lång diskussion med A.A över PM, utan vidare resultat. Hade det inte varit just PM så hade jag inte tvekat att publicera det vi skrev - mycket underhållande från A.As sida.

Ett sånt ointresse för att vara hjälpsam har jag aldrig varit med om, han totalt igonerar medlemmarna som kommer och kritierarar hans metoder - tyvärr är det ju inte bara jag som tycker så, utan även alla som jag pratat med om detta.

Han skrev bland annat att "Mm, jo, jag skiter verkligen i medlemmarna. Hade jag gjort det hade jag aldrig lagt ner så pass mycket tid på forumet som jag gör."

Det han inte verkar fatta är att jag hellre ser hans avgång än att han sitter kvar, för han drar ner hela forumet i skiten och gör det inte till det bättre som han tror. Visst, han låser vissa trådar som bör låsas, men han låser nästan fler trådar som bör vara öppna.

Publicerade detta tillvidare, så att jag i alla fall fick något att publicera innan A.A kommer med nyckeln. Fyller på allt efter.

EDIT from here!:

En till sak jag funderat över är A.As sätt att förmedla sin makt genom att skylta med att han minsann kan se varningar och även varna, han skriver andras varningar helt öppet och gillar att göra det - det är tur att övriga i "staff" på sidan inte gör det. Kanske ska jag börja publicera A.As ipadress över hela GTAsajten? 81.233.82.***

Officiella trådar i all ära men vi behöver som sagt inte mer officiella trådar, ett forum går inte ut på att ha massvis med officiella trådar överallt. Om jag exempelvis vill spela CS så går jag in i den officiella cs-tråden och skriver det, har jag problem med steam så skriver jag en ny tråd - det är så jag använder forum. Nu måste man skriva allt som har med CS att göra i den officiella cs-tråden och allt blir en enda gröt, så får man skit för att man inte kan söka sedan, kul att söka igenom cs-tråden som är väldigt många sidor. Tacka vet jag trådsystemet.

När jag hade en fråga om Steam gjorde jag en ny tråd, och för det blev jag varnad

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...