Jump to content

Varför låste ni SlewME:s tråd?


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Ja visst, trodde inte så många tyckte såhär.

Men det är klart man får sig en funderare.

Men om nu läget är såhär så får vi försöka komma fram till en lösning.

Givetvis ska jag försöka bättra mig något annat sätt så att det blir bra.

Jepp, ska tänka igenom hur vi kan lösa detta.

Ja, får väl erkänna att jag har varit lite butter senaste tiden.

Får helt enkelt omvända mig till det positiva.

Härligt att höra att du tar åt dig. Kom ihåg att tänka två gånger innan du slänger låset på en topic nästa gång, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur ska man lösa det om man inte säger vad man tycker då?

Jag tycker att A.A gör ett bra jobb. Jag har inte märkt av trådlåsningarna eftersom dom flesta trådarna han låst på senaste tiden inte har berört ett ämne jag intresserade mig för. Så jag läste inte tråden och brydde mig inte om den blev låst eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej ni gör helt rätt när ni framför era åsikter.

Ska givetvis ta det åt mig.

Trodde nämligen inte så pass många tänkte så här.

Har ju hänt mer än en gång att en viss medlem, (kan alltid vara olika), ska hålla på och kasta skit och då bryr man sig inte ett skit.

Men när så pass många uttrycker sitt missnöje så fixar vi det såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att A.A gör ett bra jobb. Jag har inte märkt av trådlåsningarna eftersom dom flesta trådarna han låst på senaste tiden inte har berört ett ämne jag intresserade mig för. Så jag läste inte tråden och brydde mig inte om den blev låst eller ej.

70% av alla trådar han låst har inte berör mig heller, dock så bryr jag mig om andra medlemmar än mig själv också - både på gott och ont då jag ofta får ta all skiten i och med det. Nu har jag haft turen att andra medlemmar som tycker likadant som mig vågat träda fram.

Hoppas på förbättring, och jag gör inte det här för att det är speciellt kul. Jag vill bara ha ett bra forum. Att A.A dessutom säger att "Du måste inte vara här" tycker jag är ett urfånigt argument, att hysa iväg sina medlemmar för att man själv inte inser att man gör fel, vilket han har gjort nu. Det är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om allt som skrivits i tråden, och att officiella trådar hit och dit bara förstör är en viktig del.

Jag t.ex. tittar i princip aldrig i datorhjälp-tråden, och många klagar när det kommer topics om saker som bara är liite relaterade till denna, och tråden låses. Det ser jag som ett problem eftersom det säkerligen är fler än jag som inte tittar in i vissa officiella trådar men kunnat bidra med hjälp och så vidare om man istället fått starta nya topics som man på topicnamnet kan se om man kan hjälpa till med eller inte. Dessutom lättare ett ens fråga in glöms bort när flera komemr med frågor i en och samma tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om allt som skrivits i tråden, och att officiella trådar hit och dit bara förstör är en viktig del.

Jag t.ex. tittar i princip aldrig i datorhjälp-tråden, och många klagar när det kommer topics om saker som bara är liite relaterade till denna, och tråden låses. Det ser jag som ett problem eftersom det säkerligen är fler än jag som inte tittar in i vissa officiella trådar men kunnat bidra med hjälp och så vidare om man istället fått starta nya topics som man på topicnamnet kan se om man kan hjälpa till med eller inte. Dessutom lättare ett ens fråga in glöms bort när flera komemr med frågor i en och samma tråd.

Helt korrekt. Tittar aldrig i officiella trådar, det blir så långrandigt och ihopgrötat.

Hade det däremot skapats en ny tråd så hade jag läst den och försökt att lösa problemet. Vet att jag är kunnig inom både ASP, Windows, hårdvara och lite generellt om datorer - det är tråkigt att man går miste om hjälp när den finns att tillgå.

Nu exemelvis så ser jag bara officiella trådar och orkar inte läsa dem längre så kanske det skapas 10 nya trådar på en vecka varav 4 låses, hur kul blir det? -.-

Det har ju gått på tok för långt när man låser trådar som är diskussionsunderlag där folk diskuterar med varandra.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag bara läst tråden lite snabbt (kom nyss hem) men det är bra att du ska ändra dig A.A.

Själva snacket om att du inte visste att så många tyckte "illa" om dig är skitsnack, det har varit uppe många gånger förut men att du nu ska varva ner lite, sånt gillar vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själva snacket om att du inte visste att så många tyckte "illa" om dig är skitsnack.

Och det vet du?

Är man moderator vet man att många tycker illa om en. Så är det bara.

Men sen är frågan i vilken utsträckning jag visste det. Och det visste jag faktiskt inte.

Men nu vet jag, och det är nu det får bli ändring, helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det vet du?

Är man moderator vet man att många tycker illa om en. Så är det bara.

Men sen är frågan i vilken utsträckning jag visste det. Och det visste jag faktiskt inte.

Men nu vet jag, och det är nu det får bli ändring, helt klart.

I så fall måste du ha missat något. Folk har ju klagat på dig hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice.

Ingen kommentar på det där förrutom att du absolut inte är sämre!

Men vi skall inte få hybris, det finns en hel del till som ligger på toppen... :unsure:

Tråden bör låsas nu när den har uppfyllt sitt syfte. A.A har sagt att han skall hålla mer koll på sitt kliande "låsfinger" och vara lite mer hörsam i fortsättningen. Ingen fel med att ge och få positiv kritik (det skall alla forumiter komma ihåg) men det får inte utvecklas så att någon blir hackkycklig och nertryckt.

Alla har vi våra dåliga dagar och behöver beröm när vi gör ett bra arbete för att kunna fortsätta göra så. Skicka A.A ett Pm (och de andra i kåren) då ni tycker att de gör ett bra jobb, så att de även får höra de bitarna och inte bara kritiken.

[O][T]

Vice., menar jag! :unsure:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har han? :unsure:

Ja.

Hultenius startade sajten, alltså "födde" han GTAsajten, och således är han sidan och forumets mamma, DUH! (PUN INTENDED)

Vice. därimot är mycket överbeskyddande och vänlig som en bra fadersgestalt ska vara, och vill att vi alla ska må bra och leva i harmoni. Därför får han titeln Forumpappa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Hultenius startade sajten, alltså "födde" han GTAsajten, och således är han sidan och forumets mamma, DUH! (PUN INTENDED)

Vice. därimot är mycket överbeskyddande och vänlig som en bra fadersgestalt ska vara, och vill att vi alla ska må bra och leva i harmoni. Därför får han titeln Forumpappa.

Mahahahaha! :unsure: Tack! :unsure:

Big papa, big daddy, far?

Hmm, får börja slipa på mitt nya namn...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Hultenius startade sajten, alltså "födde" han GTAsajten, och således är han sidan och forumets mamma, DUH! (PUN INTENDED)

Vice. därimot är mycket överbeskyddande och vänlig som en bra fadersgestalt ska vara, och vill att vi alla ska må bra och leva i harmoni. Därför får han titeln Forumpappa.

Haha, jag menade inte så ^_^ Trodde du menade att tråden skulle bli låst, och sen hade glömt det. Då skrev jag så, kanske inte var så kul :wub: Ber om ursäkt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...