Jump to content

GTAsajtens Community vid. 4


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, jag som såg fram emot det :huh:

------

Stunts skickade till Tuttis, make me green master!

Sagt och gjort.

Fick låna min mosters laptop. Fast den är väldigt seg så jag vet inte om den pallar Vegas och Vice City. Men jag ska försöka fixa det här till varje pris.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inga datum är satta ännu, men nu måste jag säga att deadline är nådd, och således är vi nu färdiga att börja. Tack till alla som sänt in stunts, i alla fall 1 av era stunt kommer att bli använt, så bli inte ledsna om inte alla era stunts kommer med. Bara att börja vänta en stund då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Nej, inga datum är satta ännu, men nu måste jag säga att deadline är nådd, och således är vi nu färdiga att börja. Tack till alla som sänt in stunts, i alla fall 1 av era stunt kommer att bli använt, så bli inte ledsna om inte alla era stunts kommer med. Bara att börja vänta en stund då :mellow:

*Väntar tålmodigt*

Du är inte sugen på att hålla i ett SA-colabb sen? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man kanske få vara med även ifall man kanske aldrig någonsin har lyckats göra något lyckat stunt som har vart planerat? :blink:(w00t)

Jag menar, jag kan ju alltid läsa guiderna om bumps osv så kanske jag kan få till någonting? ;)

EDIT: Jag har inte läst, sry, ni var redan klara med bidragen, men då får jag säga lycka till! och hoppas det blir en bra film..

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man kanske få vara med även ifall man kanske aldrig någonsin har lyckats göra något lyckat stunt som har vart planerat? :blink:(w00t)

Jag menar, jag kan ju alltid läsa guiderna om bumps osv så kanske jag kan få till någonting? ;)

EDIT: Jag har inte läst, sry, ni var redan klara med bidragen, men då får jag säga lycka till! och hoppas det blir en bra film..

Ja, det är lite sent nu. Men om det blir en nästa så är du välkommen.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag försöker stå vid mina ord, och med det menar jag att jag SKA ta tag i dethär igen, men behöver bara lite mer tid att röja undan mitt skrivbord, om ni förstår vad jag menar. Dessutom gjorde Mr.Magic ett fint jobb, och han ska ha mycket beröm för det :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...