Jump to content

GTAsajtens Community vid. 4


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

cyjzpeub34.jpg

Hej forumit! Vi har nu tillsammans på gtasajten slutfört tre SA stuntfilmer och de har alla blivit relativt bra. Därför har jag nu tänkt att starta ett fjärde projekt där vi stuntar i Vice City för omväxlingens skull. Redigeringen kommer att skötas av mig och/eller Östis. Redegeringen sker på så sätt att du "rar:ar" eller "zip:ar" dina replays, skin(s), modifierade fordon (om ni har något) och skickar rar/zip-filen i ett PM till mig eller Östis, alternativt lägg till min MSN(dorian92@gmail.com). Sedan klipper vi och klistrar tills det ser bra ut.

Så alla som hakar på att göra det här skriv i tråden.

---Liberty City modden för VC är självklart tillåten.---

---Även om ni inte är (VC)stuntare utan bara har några "one-time-wonder-clips" så kan ni skicka in.---

Deltagare:

C_J

Daffy(Incognito)

Godfather

Henkibojj

Lajnux

Mr.Magic

Qouad

Ralleee(WH_ralleee)

Tackleberry

Theonly one(antepanteboy)

XaeRoN(XaeRo)

Östis

Chilli_13(?)

Eddeman(?)

GTA NÖRDEN

Martin-123

N00dles

Grön=skickat

Inskickningen av stunts är nu stängd.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Självklart! Och LC-modden är givetvis tillåten?

Ja ofc, passar på att lägga till det i första posten.

Har inte satt någon deadline än men ska vi säga mellan 10:e och 15:e? Go go stunta tills era fingrar brinner!

Även om ni inte är stuntare utan bara har några "one-time-clips" så kan ni skicka in.

Förslag till stunt för någon som har slut på fantasin. Är inte hundra på att det går att utföra men prova att göra en BSM på bänken och skita i stolpen annars.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, jag är tillbaka och glad att vi har börjat. Jag skulle också kunna tänka mig att redigera denhär videon, jag gjorde ju första och, den kanske inte var så bra som alla kan ha hoppats. Om ni inte vill att jag ska göra det, så förstår jag ju. Ni har väl sett mina filmer nu som då när Qouad har laddat upp, så jag har nog lärt mig en del i Vegas på sistone.

Det första vi borde göra då är ju att bestämma redigerarn, och sedan får vi se hur det fortsätter. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...