Jump to content

GTAsajtens Community vid. 4


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur ser ni på "gamla" stunts i den här filmen? Är det okej att skicka stunts, fast man vet att andra gjort stuntet i en annan film? I många filmer väljer man att bara ha nya stunts, men jag undrar hur ni ser på det.

Jag och någon till skickar gärna gamla stunts, om det är okej. Självklart är dom inte dåliga, tvärtom, men "gamla".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, om vi skulle säga nej till gamla stunts så vore dethär ju ganska meningslöst, jag menar vi kan ju inte fordra att alla ska sända nya stunts när vi ändå inte är en stunting community överlag. Så ser jag på saken iaf, jag vill bara att vi ska försöka vårt bästa att få något fint gjort som skulle få communityn ännu tajttare, om ni förstår vad jag menar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. :)

Hejhej. En sak bara, på det här forumet får man bara ha 200 px höga signaturer. (Tack och lov)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Does that make me craaazy, does that make me craaaazy, does that make me craaazy, prooopblyyy..." Måste älska den låten, men som sagt, vore cool, men...:)

Fick våran älsklingsfinne Karaoke i julklapp?

Keep on doin that! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...